Verbena Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Fytti katta altså! Jeg er selverklært cocacoliker til tusen, men i januar i fjor fant jeg ut at det faen meg var nok. Så jeg slutta, bare sånn helt totalt ut av det blå. Fra minst 1liter om dagen til nada. Og jeg var så flink!! Men det beste av alt var jo egentlig at jeg uten å gjøre noe annet enn å kutte ut cola`en så gikk jeg ned 6kilo på 2uker. HURRA!!! Men så var vi på ferie nå i mars og hva er det som smaker best i varmen da?! Jo cola selvfølgelig. Spansk fanta kan IKKE sammenlignes med svensk (eller norsk for den del). Så da ble det cola på denne damen. Også var ferien over, men det var ikke cola drikkingen desverre. Og alle buksene i skapet utenom 2 gikk faen ikke på.... ARGH! Men så kom geniale meg på at kanskje det kunne funke like bra om jeg kutta ut colaen en gang til. Som sagt så gjort og nå 10dager uten cola så har jeg gått ned nesten 4kilo og buksene som ikke kom over låra før colastoppen går nå akkurat igjen (om jeg ikke puster). Så ganske enklet cola burde forbys! For den er jævligere for kroppen enn sjokolade og potetgull, faktisk!!
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Oj, sjokkerende og så er du jaggu flink! ...men kunne du ikke drukket zero eller light, da? Eller må det være sukkercola om det skal være noen vits?
Verbena Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2012 Zero og light smaker jo dritt! (grøsser bare ved tanken jo) Også er jeg ikke helt fan av sånne kunstigesøtningsstoffer, da tar jeg heller sukker altså.
Gjest sug lut Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Tenk hvis jeg bare hadde drukket cola... Min tvillingsjel Akkurat det samme slo meg også - men den ene gangen i året jeg drikker cola med sukker fordi det er det eneste som finnes kan nok ikke brukes som slankemiddel...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Haha! På den positive siden så er Cola veldig bra til å vaske do med og sånt. Etser bort alt av flekker. Yammi!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Skulle også ønske jeg drakk Cola så jeg kunne slutet, jeg liker nemlig ikke Cola.. Men flink er du Verbena! Trenger ikke puste vet du, lide for skjønnheten! Hva du vet Lykke Fryd!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Kjenner jeg er både imponert og skremt her nå. Først: Stor applaus og hatten av til deg Verbena! Du må være en dame med bein i nesa og sterk vilje bak panna Må være herlig og inspirerende å se hva som skjer bare ved å kutte ut cola. Skulle ønske jeg og kunne kutte ut cola for å gå ned i vekt, men den er "dessverre" lagt på hylla for et par år siden, og tas kun ned i forbindelse med fyllesjuke. Da er den inntil videre uunnværlig. Men det blir vel fort én til to ganger i året det da, så da får jeg vel unne meg litt gift til avgiftning. Skremmende, forøvrig, at det er lov å selge sånt, og ikke minst lovlig å promotere, reklamere og pushe det, med hovedmarked rettet mot barn! Det burde vært bannbuller på størrelse med de som er på røykpakker påklistret brusflasker. Da støtter jeg heller Lykke Fryd sin erfaring; cola som dovask! Så ender den opp der den hører hjemme. Og så er det fint å fjerne rust med, mener jeg å ha lest.
Verbena Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2012 Cola er faktisk veldig bra til å vaske do og fjerne rust med! Vi har forsøkt begge deler. Desverre funket ingenting på samboeren min sin overbevisning om at han Må drikke møkka. Og takk for alle koselige bein i nesa kommentarer. Jeg er vær så til de grader ( http://www.astrolog.no/stjernetegn/stjernetegn_væren.html ) at det egentlig er litt skummelt!
Gjest Mentha & Junior Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Rart egentlig, for "alle" vet jo at man kan fjerne rust med cola, og at det har en pH nær etsende. Og likevel insisterer vi på å drikke fandenskapen. Ingen normale folk drikker vanlig rustfjerner eller batterisyre? Men cola, jo det går så bra atte. Merkelig tankegang at noe som faktisk er så sterkt at det løser opp rust ikke forbindes med noe som er skadelig nok til å ikke drikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå