Gå til innhold

Jeg har lyst på nr. 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der kom lysten på nr.4. Hadde egentlig aksepert at 3 barn var nok. Men det tok ikke lang tid før jeg begynte å tenke på nr. 4. Jeg er gal mener mannen.

Vi får se. Skal nyte å være 3 barns mor en stund til, og så kanskje om et år er jeg prøver på nr.4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DU har lyst på nummer 4.

DU er kanskje prøver på nr. 4 neste år.

MANNEN DIN mener du er gal.

Hvordan tenker du da å få nummer 4?

Skrevet

DU har lyst på nummer 4.

DU er kanskje prøver på nr. 4 neste år.

MANNEN DIN mener du er gal.

Hvordan tenker du da å få nummer 4?

Ha, ha :-)

Må jo ha med mannen så klart. Han sa kanskje. Mannen min er litt humoristisk av seg. Og jeg kan jo si meg enig at jeg føler meg litt gal som tenker på nr. 4. Han sa kanskje det var greit senere. Og jeg vet at han ikke vil vente for lenge pga alder. Skal det bli flere barn blir det om et års tid. Det er oss selv som har satt strek for alder, da vi ikke har lyst til å være for gamle. Mannen min sa det ville vært moro med en til. Det er en avgjørelse som må tenkes grundig igjennom. Det vil påvirke en del ting i hverdagen. Om et år er jeg ferdig med et vikariat, jeg må se om jeg får jobb etterpå.

Skrevet

Min mann har sagt siden nr. 3 ble født at han aldri skal ha flere. Jeg har hele tiden ment at jeg ville ha en til når jeg ble 30. Var 25 da jeg fikk 3 barne mitt.

Plutselig så ville han være med på det. Så nå har vi 9 uker igjen til nr. 4 kommer. Så ga min god tid uten noe mas men at han viste hva mitt ønske var.

Ville aldri lurt han, det har jeg ikke med noen av de 3 andre heller selv om vi var ung :) Veldig artig å se han så engasjert i svangerskapet og babyen som skal komme så er veldig glad det var han som kom å sa at han nå var klar for nr. 4 uten press.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...