Gå til innhold

Amming som slanking?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at kiloene raser av når man ammer osv.. Er dette sant?

Hvor mye gikk dere ned når dere ammet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen gjør det. Jeg gjorde det ikke. Her stoppet vekten 13 kg over startvekt, og gikk ikke nedover før etter at jeg var ferdig med å amme.

Så lenge jeg ammet tviholdt kroppen på alt.

Skrevet

Nei. Jeg la på meg, for jeg var sulten som en ulv hele tida.

Skrevet

Jeg gikk opp i vekt av amming! Kanskje kroppen gikk inn i sparemodus (HAHAHA)

Skrevet

Jeg gikk værken opp eller ned.. Men en veninne av meg gikk ned masse!

Skrevet

har vel gått ned en kilo eller to, men så stoppet det opp. Har ikke tro på at jeg går ned mer. min svigerinne ble tynn når hun ammet, overdrevent tynn:)

Skrevet

Da første ble født veide jeg ca det samme som før graviditet, kanskje noen få kilo mer. Og det var etter fødsel jeg begynte å gå opp. Var ikke sylfide i utgangspunktet, så tenkte jo samme som deg at nå kommer jeg til å rase ned i vekt. Men nei! Nå fire år etter, da jeg ble gravid med nummer to, så veide jeg nesten 10 kilo mer enn forrige gang. Nå er jeg i uke 40 og veier 5 kilo mindre enn før graviditeten, så lurer på hvor mye jeg skal opp denne gangen! :P

Skrevet

Hmm.. Gikk opp 18, har nå, 4 måneder etter fødsel gått ned 22:)

Skrevet

Gikk ned 7-8 kg i ammeperioden, men var nok også pga jeg var mer aktiv enn i graviditeten. Men satt fortsatt 5 kg igjen som jeg ikke ble kvitt.

Skrevet

Jeg raste ned i vekt av amming.

Veide 70 kg før graviditet, 86 som høygravid og nå veier jeg 55 :P

Alt bare forsvant :)

Skrevet

Gikk opp 23 kg under forrige svangerskap, de forsvant alle etter 6 mnd selv om jeg spiste som en hest, også 200 gram sjokkis om dagen :P Jeg ammet og ammet og ammet. Til hun fylte nesten 2 og jeg var gravid igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...