Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å bytte ut sprinkelsenga? Han har egentlig aldri vært spesielt glad i den... Noen ed erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det for tidlig å bytte ut sprinkelsenga? Han har egentlig aldri vært spesielt glad i den... Noen ed erfaring?

vi bytter rett før alder av 2 år. gjort det med første og gjør det med minste når ho blir litt eldre,.

ellers er det jo å prøve om dere har plass til to senger på rommet der i lengre tid.

Skrevet

Min fikk brannbil seng på 90x 200 før han ble 1,5 år.

Har fungert strålende.

Ville ikke ha sprinkelsseng når han klarte å klatre ut av den selv, det ble langt ned til gulvet.

Guttungen min likte ikke sprinkelssengen heller, så sov mye bedre i ny seng. Det var deilig det.

Skrevet

Her fyller vi 3 tol høsten og er stor for alderen. Men ingen planer om å bytte ut sengen.

Hun er nummer 4. Og vet av erfaring at det er tabbe med for tidlig stor seng.

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg sliter med samme tankene, for jeg ser jo at han prøver å klatre ut av sprinkelsenga. Enn så lenge får han det ikke til, men det er vel bare et spørsmål om tid. Utover det trives han bra i sprinkelsenga, så det går kanskje bra en stund til.

På den annen side er han en liten turner, og baser mye rundt i senga før han sovner, så jeg ser for meg at det kan bli litt knall og fall i en overgangsperiode om vi fjerner sprinkelsenga nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...