Gå til innhold

Sic transit gloria mundi.. (gæmliser only)

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Noen andre gamlinger som var voldsomt betatt av Bruce Boxleitner dengang da, sent syttitall, da han spilte Luke i serien I Ville Vesten (Familien Macahan) på norsk tv ukentlig i evigheter? Spol fram til 2012. GCB, anyone? Good Christian Bitches? Litt sånn såder serie, men hvem skulle trodd følgende: nå spiller han faktisk Burl Lourd, en gæmlis-frier til hovedpersonens gæmlis-mor... sukk... og jeg har sett to hele episoder og ikke kjent ham igjen engang. Hm. Og at han nå er en som jeg oppfatter som gammel, enda han i mitt hode er ung og dødskjekk, må bety at jeg har blitt tilsvarende mye eldre jeg også...

Videoannonse
Annonse
Gjest amandine
Skrevet (endret)

Gamle?? Vi?? I går på jobb snakket jeg med en kjekk ung legestudent som kom fra Oslo. Siden jeg også har avslørende dialekt ble det til at han lurte på hvorfor jeg hadde blitt her i utlendighet. Jeg fortalte ham selvfølgelig det, og så kommenterte han: å så fint! Traff kjærligheten og vips var du blitt gammel her lissom!

Endret av amandine
Skrevet

Haha - jeg husker meget godt Bruce Boxleitner, ja. Han giftet seg med hun som spilte i Huset på Prærien.

Blir visst nødt til å se på GCB skjønner jeg...

Skrevet

Gammel? Nei.... Men ja, var dødelig forelska i Luke. Sukk...

Skrevet

De "gamle" heltene blir aldri gamle.

GCB er god tidrøyte en onsdags kveld.

Skrevet

Jeg er virkelig ikke gammel, men jeg var dødelig forelsket i Luke da jeg var liten! Kanskje man må se en episode av den nye serien likevel... Hmmmmmm.

Gjest sug lut
Skrevet

Haha - jeg husker meget godt Bruce Boxleitner, ja. Han giftet seg med hun som spilte i Huset på Prærien.

Blir visst nødt til å se på GCB skjønner jeg...

JAAAA! Luke er gift med Laura! Det er faktisk veldig søtt, det skaper sammenheng i barndomsminnene.

Jeg har forresten tre sesonger Huset på Prærien på dvd, og er ivrigere enn ungen de tilsynelatende ble kjøpt til... Visste du at Laura og Willie Oleson er søsken i virkeligheten? (De er adoptivsøsken)

Skrevet

Jeg hørte at de har skillt seg nå dessverre. Bare for å ødelegge idyllen.

Jeg satt faktisk igår og så lauras og Almonzos første kyss, hehe. Litt klønete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...