Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Sånn type 45-50? Det er ikke meningen å ha en "grisete" tråd, men jeg tenner/tenker ofte på eldre, litt velutdannede smarte menn. Er i et forhold, og føler meg så ekkel som har slike tanker... Jeg kunne tenkt meg f.eks statsministeren vår, utenriksministeren vår, slike autoritære... Flere som tenker slik? Jeg har hatt et dårlig forhold til min egen far opp gjennom, kanskje det er derfor jeg tenker slik?
L-8 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Nei! Heller motsatt, tror jeg har satt meg fast på begynnelsen av tyvetallet. Når venninner får ny kjæreste og jeg får høre at vedkommende er for eksempel 33, kan jeg ikke fatte og begripe at de orker å være sammen med en så gammel mann! Når jeg får tenkt meg om innser jeg jo at jeg faktisk fyller 29 neste gang, men kan bare ikke noe for det. Kommer nok til å være 23 mentalt en stund til gitt...
Musemorbr / Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Menn er menn, uansett alder. Så snart de har passert guttefasen og blitt menn, er det vel en del attraktive i alle aldersgrupper. Nå er jeg ikke enig i at statsministern har noe attraktivt i seg, men jeg kan godt se at enkelte andre på samme alder har det. Jeg tenker at når man har blitt voksen, seg man tingene på en annen måte, og da begynner det med alder å bli mindre viktig. Tenk for eksempel på Clooney, som jo er over 50, uten at de fleste i 20 årene ser ut til å se på det som et problem.
♣ Christiane ♣ Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Når jeg var 25, ble jeg sammen med en på 37. Og nå er vi gift og snart tobarnsforeldre på 35 og 48. Skal sies at min mann fortsatt ser ut som han er i tredveårene. Statsministeren syns jeg er sykt lite attraktiv, men Clooney. Ja, takk, hehe.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Jepp! Er 32 selv og kunne ikke falt meg inn å være sammen med noen som var yngre enn meg. Aner ikke hvorfor, men smaken er vel som baken. Mye mer attraktivt med de mellom 40 og 50 og det er også i den aldersgruppen kjæresten min er.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Når jeg var 18 år var jeg i forhold med en på 32 år.. Teller det sikkert
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Da jeg var 26-28 var jeg sammen med en som var 15 år eldre. Fungerte helt bra den gangen. I dag er jeg 42 og jeg kunne IKKE hatt et forhold med en mann på 57! Men jeg har hatt en sex-kompis som er 50 som er i kategori med Clooney utseendemessig - absolutt ikke å forakte Hadde vi hatt bittelitt mer til felles utenom sexen kunne jeg helt klart hatt et forhold til ham. I dag ønsker jeg meg et forhold til en mann som er fra 5 år yngre til maks 5 år eldre. Men en natt med en moden KJEKK mann - absolutt
Mamma med 2 små Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Ja det gjør jeg. Flyttet sammen med mannen min når jeg var 19 år, da var han 37 år. Nå 10 år etter er vi gift og har 2 små barn.
*Yuna* Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Nei! Heller motsatt, tror jeg har satt meg fast på begynnelsen av tyvetallet. Når venninner får ny kjæreste og jeg får høre at vedkommende er for eksempel 33, kan jeg ikke fatte og begripe at de orker å være sammen med en så gammel mann! Når jeg får tenkt meg om innser jeg jo at jeg faktisk fyller 29 neste gang, men kan bare ikke noe for det. Kommer nok til å være 23 mentalt en stund til gitt... Haha, høres ut som meg Håper det endrer seg da, kjedelig og foretrekke gutter i 20 åra når vi har blitt 50
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Sånn type 45-50? Det er ikke meningen å ha en "grisete" tråd, men jeg tenner/tenker ofte på eldre, litt velutdannede smarte menn. Er i et forhold, og føler meg så ekkel som har slike tanker... Jeg kunne tenkt meg f.eks statsministeren vår, utenriksministeren vår, slike autoritære... Flere som tenker slik? Jeg har hatt et dårlig forhold til min egen far opp gjennom, kanskje det er derfor jeg tenker slik? tja 35 til noen og 40 heller men så er jeg 34 så det er nok helt naturlig. Barnerumper på 20-25 nei takk men over 45 nei. Kan være kjekke å se på noen av de men det stopper der.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. mai 2012 #12 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har alltid falt for, vært forelska i og tent på eldre menn. Helt fra jeg var 15 16 år, med eldre mener jeg alt fra 8 til 18 år eldre enn meg. Jeg var forelska i en som var 17 år eldre enn meg når jeg var 19, men han var ikke forelska i meg. Blei aldri no. Men gud som jeg fantaserte om han. Den elste jeg har hatt sex med var 14 år eldre enn meg. Han var så snill og god, og samtidig så barsk og sexy. Han var 38, jeg var 24.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå