Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 når man skal komme for en kontroll??? hehe! tenker på : vask barbering menstruasjon osv. skal ta ut spiralen om 40 min og gruer meg nå sykt! æsj og regner med det blir celleprøver å...noen flere prøver jeg bør ta i samme slengen??
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Med unntak av normal hygiene tror jeg ikke gynekologene har så mange preferanser. Mensen vet jeg ikke så mye om, aldri vært så uheldig at det har krasjet med time hos gyn.
Miss Dynamite Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Har vel ikke akkurat spurt han om hvordan han vil jeg skal se ut.... HEHe, men jeg antar at de setter VELDIG stor pris på ganske så nyvaskede underliv. Barbering er jo helt opp til deg. ( her er det alltid glatt før gyn også.) kan ikke se for meg at det er så deilig å rote oppi der osv med fult av blod..hehe ( min rare mening da ) lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Så lenge du er ren tror jeg h*n blåser i hvordan du ser ut! Men om man skal ta prøver og ha en undersøkelse, er det nok lurt å ikke ha mensen når man skal til gu Litt ekkelt å kjenne at det renner også....usj Spør legen din du, om hvilke prøver du bør ta. Det vet h*n mye bedre enn oss her inne
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Nyvasket blir nok satt pris på. Normalt skal man unngå gu når man har mens, siden blodet virker forstyrrende, og kan forurense evnt prøver.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Herre min hatt. Hvordan foretrekker frisøren håret liksom? Gynekologen synes sikkert det er greit at du er ren. Bortsett fra det så tror jeg ikke han eller hun er opptatt av hår/ikke hår, eller hvordan kjønnsleppene dine ser ut. Lykke til!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 MÅ man ta gu, sÅ er det vel ikke sÅ farlig om man har mens, men skal man ta bakterieprøver etc, sÅ kan disse bli underkjente pga forurensing. SÅ lenge man har normal hygiene gÅr nok det meste bra, det er jo ikke akkurat noen skjønnhetskonkurranse. Personlig synes jeg det er viktigere hva typen min synes om musa mi enn hva gynekologen mener! Jeg ville satset pÅ nyvasket, relativt greit frisert og helst ikke midt under verste mensen.. FÅ tatt klamydiatest, celleprøve og bakteriologisk prøve, sÅ er du ganske godt pÅ vei!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Nyvasket blir nok satt pris på. Normalt skal man unngå gu når man har mens, siden blodet virker forstyrrende, og kan forurense evnt prøver. Ja tenkte vel det slik jeg å, men greit å høre andres (rare) tanker rundt det å ! syns oppriktig synd i gynokologer...fysj alt man kan komme borti...er ren jeg da og skal spørre legen om evt. andre prøver takk jenter , mkorro forum det her
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Sikkert greit å være litt ren. Til spiraluttak anbefales det å ha mensen. Til celleprøve skal man ikke ha mensen.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Trodde gynEkologer drev med mennesker og ikke dyr? Så jeg tror faktisk at de foretrekker å ha kvinner og ikke mus på kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå