Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Er det normalen at de fleste tar 3d ultralyd? Hvorfor gjør dere det, ev hvorfor velger dere å ikke gjøre dette? Har det noen medisinsk hensikt? Jeg må reise i 3-4 timer for å få tatt det, og det tror jeg rett og slett ikke jeg gidder Jeg har hatt ul i uke 12 og 18 og føler det holder. Noen som har synspunkt på dette?
Mamma_til_2 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 jeg gjorde det med siste snuppa rett og slett for jeg vilte og hadde sjansen mens med første snupp hadde vi ikke sjansen så jeg var nyskjerrig på hvordan det så ut og her vi bor nå er det 10min unna kunne ikke falt meg inn og reist i flere timer for og gjøre det men hvær sin lyst,
Koala *g07* Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg vet ikke hva som er normalen. Hørte snakk om det med førstemann og, i 07. Da bodde jeg såpass langt unna, og var ikke noe jeg MåTTE gjøre, så da ble det med tanken. Den siste gangen tok jeg 3d av den såre enkle grunn at jeg hadde veldig lyst, ting lå til rette for det, og det var moro å ta med søsken for å hilse på vårt nye familiemedlem. Medisinsk kan de vel kanskje se litt bedre enn ved vanlig ul tipper jeg. Ser jo ganske mye. Men er jo ingen garanti for at man ser heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå