Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 er at jeg blir så utrolig lett betatt. Har vært sammen med samme mann i 9 år, og har vært betatt av andre menn mange ganger iløpet av denne tiden. Jeg har alltid vært sånn da, og når jeg var yngre sa jeg til mamma og venninnene mine at jeg aldri kom til å gifte meg, for jeg vil aldri leve hele livet med en mann Men han siste jeg har blitt betatt, nesten forelska i, gjør at jeg har lyst til å droppe alt jeg har med samboer og løpe til han! Det skal jeg selvfølgelig ikke gjøre, og skal prøve det jeg kan å glemme det, og se lyst på forholdet med samboeren min, vi har det jo egentlig veldig bra sammen. Men nå har jeg nylig begynt i ny jobb, og jeg merker allerede at det kiler litt i magen når han ene kollegaen min kommer inn på kontoret, sukk... Slitsomt å ha det sånn...
Von Hertelhofen Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Det er jo helt lovlig å bli betatt. Jeg har også blitt betatt, selv om jeg har mann. det piffer hverdagen litt;) Deilig å få sommerfugler. Men skjønner det er slitsomt hvis det skjer hele tiden. Husk på at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå