Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har en liten herlig jente på 10 uker som ikke vil ha smokk. På dagtid går det helt fint, men nå har hun begynt å våkne ofte på natta. Hun sutter febrilsk på hendene og blir ildsint, eneste måten jeg får roet hun på er pupp. Etter en ukes tid med ca 8 timers sammenhengende søvn på natta merker jeg at det er tøft å våkne hver 2-3 time igjen og skulle så gjerne bare kunne putte smokken inn når hun trenger noe å sutte på! Jeg har prøvd (omtrent) alle smokkene som går å få tak i men de bare flyr ut.. Ingen som har en superduper måte man kan få de til å ta smokken på?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Tja.. Har en gutt som sa takk og farvel til smokk når han var 3 mnd, og ei datter som aldri godtok smokken, vi har prøvd alt av smokker, og alt av knep, men det er bare å glemme, hun vil ikke vite av smokken for alt her i verdenen, men hun har funnet tommelen sin, eller rettere sakt "tommelknoken" sin, så hun blir nok tommel unge :-/ Sønnen har koseklut, han røsket til seg et lite vognteppe når han var 3 mnd, og neimen om vi fikk ta det ifra han, han har fortsatt koseklut behov, er ikke mer enn 15 mnd, så det går jo greit
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Hun driver ikke og øker, da? Ikke unormalt å amme så små hver 2.-3. time.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Hi her! Vi har hatt mye økeperioder og tror ikke det er det som plager hun på natten nå, jeg legger hun til og hun suger og svelger unna alt fra 2-5 svelg så sover hun igjen.. Rare tulla mi <3
*minime* Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Jeg måtte prøve mange forskjellige smokker før jeg fant en hun vill ta, hun tok kun aventsmokkene i en lengre periode.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2012 #6 Skrevet 1. juni 2012 Har du prøvd NUK? Den er litt annen form på og treffer ganen.
Tigerpote Skrevet 1. juni 2012 #7 Skrevet 1. juni 2012 Det er da bare å duppe den i sirup det hehe.. Neida. Men hvis hun sovner så fort igjen, kan du kanskje bare smyge smokken inn når du trekker deg vekk fra gapet hennes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå