Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har en venninne som jeg skal kjøpe 3D UL til i bursdagsgave til (jeg vet hun ønsker seg det, hehe). Hun bor i Oslo, det gjør ikke jeg. Hvilke plasser anbefaler dere? Og hvem har best tilbud mtp. pris?
khm Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Majorstuaklinikken var vi på, kjempegode bilder og en flink lege som gjorde at vi fikk kjempegode bilder, 1250 tror jeg de tok.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Så bra! Den er den billigste jeg har funnet gjennom min venn google så langt. De andre koster 1 280, og denne 1 200 Vil gjerne at hun skal gå derifra med en smil om munnen og fotte bilder som kan være minner for livet HI
AdrenaLine Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har vært på både Majorstua-klinikken og Ultralydklinikken på Lysaker og anbefaler sistnevnte. Man får både bilder og film og legen der er veldig flink og hyggelig
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Aha, ja film hørtes kjekt ut! Takk for tipset! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå