Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 men personlig synes jeg det er trist at jeg lurer på dette etter 14 års ekteskap. Angående kjærlighet, å elske noen, følelser. Føler menn det på samme måte som oss, eller er de fornøyde så lenge de har en blid kone, rent hjem og tilgang på sex fra tid til annen? Elsker menn like dypt og inderlig som kvinner, eller stikker ikke følelsene deres dypere enn at de føler seg ivaretatt og dermed blir glad i "matmor"? Elsker menn med hele sitt hjerte, fra dypet i sin sjel, eller er det først og fremst eietrang som driver dem? Helt utrolig at jeg undrer etter å ha levd med en mann i 14 år. Men føler menn likt som kvinner når det kommer til kjærlighet, sånn generelt sett?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hva får deg til å tro at de ikke gjør det?
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg merker på mannen min at han elsker meg og ungen vår av hele sitt hjerte, han er veldig lik meg der for vi elsker av hele oss på godt og vondt! Han stiller opp uten å gjøre noen sure miner uansett hva det gjelder, han har også giftet seg med meg som har kronisk sykdom og da sier det seg selv at han gjør mye husarbeid og gjør mye med sønnen sin. Han sier selv at dette er ikke noe han noengang har tenkt noe negativt om, han sier at det ikke er noe problem for han elsker å gjøre ting for familien sin slik at vi kan ha det så godt om mulig *beste mann i verden* <3
Frøken Ubesluttsom Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 men personlig synes jeg det er trist at jeg lurer på dette etter 14 års ekteskap. Angående kjærlighet, å elske noen, følelser. Føler menn det på samme måte som oss, eller er de fornøyde så lenge de har en blid kone, rent hjem og tilgang på sex fra tid til annen? Elsker menn like dypt og inderlig som kvinner, eller stikker ikke følelsene deres dypere enn at de føler seg ivaretatt og dermed blir glad i "matmor"? Elsker menn med hele sitt hjerte, fra dypet i sin sjel, eller er det først og fremst eietrang som driver dem? Helt utrolig at jeg undrer etter å ha levd med en mann i 14 år. Men føler menn likt som kvinner når det kommer til kjærlighet, sånn generelt sett? Altså jeg tror de også har sterke, inderlige følelser som stikker like dypt som for oss. Det kan jo variere fra mann til mann. Men min samboer er har hvertfall oppriktige følelser for meg, og han er flink til å fortelle meg at han elsker meg og setter pris på meg. Han har ikke en "kone" som alltid er bli eller alltid holder huset rent og ryddig, og jeg har alltid mer lyst på sex enn han. Men han er følsom, og han kan snakke om følelser. Hadde han ikke elsket meg, så hadde han nok flytta for lengst. Han er ikke en sånn type som bare "tar til takke" med hvasomhelst/hvemsomhelst.
Musemorbr / Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Min mann har flyttet hundrevis av mil for å få meg, vekk fra jobb, bestevenner, familie, hus og alt han ellers er glad i. Han er mye mer attraktiv enn meg, kjempesnill, høflig, spennende og har alltid vært en veldig ettertraktet og populær mann. Han bor nå et sted han egentlig ikke trives, med en dame som ikke har på langt nær så mye overskudd at det blir mulighet for sex mer enn kanskje en gang i måneden. Hele graviditeten klarte han seg uten sex, tålmodig og god som han er, og oppvartet meg med omsorg og kjærlighet. Og det gjør han fortsatt. Veldig mye kjærlighet. At han elsker meg som jeg elsker han, er det ikke tvil om. Selv om han ikke hadde kysset på meg hele tiden, og kommet med herlige kjærlighetserklæringer daglig, hadde jeg visst det. Mannen utstråler bare kjærlighet.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Om mannen din elsker det er jo umulig for oss å svare på, men at menn kan elske av hele sitt hjerte er jeg overhodet ikke i tvil om. Jeg er også sikker på at mannen min elsker meg like høyt som jeg elsker han, det vet jeg fordi han viser det i det han gjør for meg, det han sier til meg og måten han ser på meg, holder meg og behandler meg på.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har aldri opplevd at en mann ELSKET meg med hele sitt hjerte. Jeg vet at min nåværende samboer er veldig glad i meg, men vet enda ikke om han elsker meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå