Gå til innhold

Sommerferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle i sommer etter planen på to ukers båttur bare mannen min, jeg og de små barna våre. Minste er et halvt år. Nå derimot har mannen min bestemt at vi skal reise med flere av hans venner som ikke har barn. I begynnelsen tenkte jeg det fikk gå greit for å glede ham. Men nå baller det på seg og er nå MANGE barnløse, de fleste single menn. Har nå gått over til å grue meg til ferien. Kommer til å bli mye alkohol og selvsagt litt skjau fra dem. Jeg skal selvsagt ikke drikke, men kjenner familieferien ble ødelagt nå. Spørsmålet er hva i alle dager skal jeg gjøre?? Mannen min gleder seg jo veldig. Jeg har hintet frempå om at jeg ikke har så lyst og at det blir alkohol osv.... Kjenner jeg ikke vil skuffe ham, men jeg har ABSOLUTT ikke lyst til dette!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt sinna.

Tror dere må sette dere ned å lage noen kjøreregler.. Om han blir sur eller skuffet, så får det bare være..

Hva med at dere tar de 2 ukene dere har planlagt, men feks så kan kompisene og han ha en helg? Et kompromiss bør jo begge kunne gå med på. Jeg hadde aldri godtatt at familieferien skulle bli en fullefest. Greit å reise med vennepar med barn osv, men ikke en singel kompisgjeng..

Skrevet

Kjipern! bDu får bare prate med alle de single da om ditt forhold til ferie, barn og alkohol. Så de er inneforstått og forberedt på hva du synes. Blir det for mye fyll får du bare hive varene på havet.

Skrevet

Mannen min mener de er fornuftige, noe jeg ikke er enig i da jeg har vært ute med dem før for å si det sånn og hørt om båturene deres. Selvsagt kan jo de drikke bare at jeg ikke vil ha ungene mine på en slik tur. Vet at det blir stor krangel mellom meg og mannen når dette kommer frem siden han gleder seg sånn... Er i orden for meg at han er med dem en helg alene først så reiser vi sammen for eksempel, og kan foreslå det for ham. Men det blir helt sikkert ikke godt mottatt.... Han er jo et stabeist den mannen.

Skrevet

Men herregud da!! Hva skjer på kvelden når barna skal legge seg, skal du sitte i lugaren alene mens mannen din fester med kompiser??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...