Gå til innhold

en ansatt i lekebutikken lo av barnet mitt,.

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min som mange andre barn har uhell,. tisset på seg i det vi sto for å betalte. når jeg så det sa jeg ifra til ansatt bak kassa. for å få det bort slik at ingen skulle skli i det.

gutten min gråt var så lei seg.

når jeg sa ifra såå begynte gutten bak kassa å le av det og klarte ikke slutte å le. heldigvis jenta som tørket opp fikk tørket det opp fort uten å le. hun sa bare det er sånt som skjer. ho så at gutten min var lei seg.

jeg opplever det veldig sårende for gutten min.

uhell skjer,.

reagerer jeg feil på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg blitt sinna! Det er ikke greit å le av andre på den måten. Hadde faktisk sendt en klage til sjefen..

I et service yrke så oppfører man seg ikke slik..

Skrevet

Veldig umodent av en ansatt i en butikk, og spesielt i lekebutikk. Leit for gutten din at han opplevde det. Du kan jo ta kontakt med daglig leder og si i fra at det var lite hyggelig gjort så kan han få en beskjed. Må lære seg folkeskikke hvis man skal jobbe i butikk. Fortell gutten din at det var han som lo som dummet seg ut og at han hadde helt sikkert uhell da han var liten selv også!

Skrevet

hadde jeg opplevd det hadde jeg sendt klage til ledelse. det er uakseptabelt av butikk annsatte og le av slike uhell mener jeg

Skrevet

Jeg hadde eksplodert i trynet på den drittungen bak kassa. hadde fortalt han, totalt usensurert, hva jeg mente om slik oppfølsel. Når barnet gråter og er flau i utgangspunktet så ler man ikke av det. Totalt uakseptabelt.

Skrevet

jeg har nå sendt klage til butikken. hvor jeg også har skrivd om episoden og jeg har bedt om svar på hva som vil skje med klagen min.

Skrevet

Det var virkelig dårlig gjort av han ansatte! :/

Jeg hadde virkelig blitt forbanna!!!

Skrevet

Flott at du klaget!! Det er viktig å si ifra om slike ting slik at man kan unngå liknende episoder i fremtiden.

Fy, så dårlig gjort av ham!! :( Utrolig korttenkt, og han bør absolutt få tilsnakk.

Skrevet

Huff, stakkar gutten din:( Dette var ikke tilfeldigvis en butikk i Trondheim?

Skrevet

Huff, stakkar gutten din:( Dette var ikke tilfeldigvis en butikk i Trondheim?

nei. toy`srus på alna bru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...