Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #1 Skrevet 31. mai 2012 7-åringen går på fotball. Jeg følger opp alt av skole, datoer, innleveringer og fritidsaktiviteter. Men jeg synes at guttens fotball kan min mann ta siden jeg hater fotball og mannen min liker fotball. Men neida.. Gutten blir forsømt på alle plan og har vært skikkelig 5 hjul på vogna etter at min mann skulle overta ansvaret. Og jeg har måtte steppe inn og ta ansvar likevel. Og så er det ny kamp i morgen min mann igjen ikke har fått med seg. Så jeg sender en sur tekstmelding om hvor sløv han er og annet irritert bla, bla, bla for så finne ut at jeg har sendt meldingen til fotballtreneren!!!! DÅÅÅÅN!
3småtroll♥ Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Huff da- pinlig! Men da vet hvertfall treneren hvorfor det ikke har blitt fulgt opp ordentlig hjemme hos dere
moota m storebror&lillebror Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Oi den er lei! Uff da hadde jeg nok vært skikkelig flau neste gang jeg traff treneren..
Verbena Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Nå sitter vel jeg litt i begge ender siden jeg er oppmann for fotballlaget til eldstemann og om jeg hadde fått en melding slik jeg kan se for meg at du skrev i all din frustrasjon. Så hadde jeg nok dratt litt på smilebåndet også hadde du nok fått til svar at du bare må stå på krava og at du kan få oversikt over kampene du også slik at du har kontroll og gutten kommer seg på kamp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå