hoegbakk76 Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Etter salg av leilighet. Er det bra? Ehh.....ja!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Ja, det er vel ganske greit. Jeg er 37 og har en bolig som er verdt 3,5 mill og har 2,2 i lån, så om jeg selger vil jeg også ha en drøy million i egenkapital. Har også gjeldsfire biler til en samlet verdi av ca 300.000 tenker jeg. De fleste av oss som er såpass voksne har jo litt kapital.
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Ja, det er kjempe bra! Selv var jeg 27 da jeg hadde en egenkapital på 800 000 . Da traff jeg min mann og han var to år eldre og hadde ca 1 100 000. Vi ser at vi er svært heldige i forhold til mange andre på vår alder. Men Jaggu skal folk vite at vi begge har jobbet svært målrettet for dette. Jeg kjøpte nemlig min første leilighet da jeg var 20. Og jeg jobbet ca 3 av fire helger + kvelder ved siden av studiet. Jeg var sjeldent ute å se på fredag eller lørdag i likhet med veldig mange andre i samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå