Gå til innhold

Noen som har erfaring med tidlig gravidtest??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mange dager før forventet mens testet dere positivt??

Venter TR på søndag, men har så lyst til å teste :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

første gang tester jeg på rd 9,altså 5 dager før forventet mens bare fordi jeg var så skråsikker.den var sterk positiv pga veldig høyt hcg nivå.

denne gang var det tre dager før forventet mens og den var svak positiv men ble sterkere for hver dag.

lykke til :)

Skrevet

har du testet? eller holder du deg til helgen??

Skrevet

forferdelig å gå å vente... finnes jo ikke tolmodig når det gjelder sånn ting...... heheh

lykke til hvertfall :)

Skrevet

hvor mange dager før forventet mens testet dere positivt??

Venter TR på søndag, men har så lyst til å teste :P

Jeg testet 10 dager før ikm men etter ord ul, så ble jeg satt frem m en uke. Så da fant jeg det ut 3 dager før :P

Skrevet

jeg ska teste på lørdagsmorgnen.. skal ha grill pary her på lørdag så må teste før jeg evt tar meg et par drinker.. håper på å KUN drikke brus da =) testen er kjøpt inn så er bare å vente til lørdags morgnen da :) og det er jo dagen før IKM så kan bli spennende.

Ska teste med RFSU testen for den kan visst testes tidlig med

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Testet positivt 14 DPO (SA), 9 DPO (SA) og 10 DPO (22+1 and counting :) ) med strimler fra billige-tester.no... Anbefaler dem på det sterkeste, veldig følsomme, pålitelige tester! Selv om man tester neg kan man dog fremdeles være gravid, men at hcg-produksjonen ikke har kommet igang ennå.

Gjest Lindus :) 2 pp 1 SA
Skrevet

Jeg testet svakt positivt 5 dager før ikm med strimmel fra billigtester.no :)

Skrevet

Jeg tok en test en uke før vi skulle i bryllup siden jeg hadde tenkt å drikke litt champange, hadde ikke mistanke om at jeg var gravid...var mer for å være sikker ettersom vi hadde slurvet med prevasjon.....fikk sjokk når det sto POSITIVT....og det var ganske uventet...så trodde da at jeg var lengre på vei, men det var jeg ikke....så alt er mulig :)

Skrevet

Testet 5 dager før mens med cb.

Skrevet

Alle dere som skriver her, tester dere på morgenurin?

Skrevet

ikke jeg.testet midt på dagen.
Skrevet

ikke jeg.testet midt på dagen.
Gjest Shanti ♥
Skrevet

Ja! :)

Skrevet

Da jeg testet brukte jeg en test der det sto hvor mange uker. Da fikk jeg frem 1+2, for en følelse! Er en følelse som ikke kan beskrives når en har lenge ønsket å bli gravid. Jeg testet midt på dagen :)

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i mars, men har foreløpig ikke hatt ordentlig mens... Da jeg gikk på pillen hadde jeg ofte både vond og langvarig mens, mens nå har jeg knapt blødning. Har PMS-smerter idag, så regner ikke med at jeg er gravid, dessverre. Venter og venter...

Skrevet

Jeg sluttet på pillen i mars, men har foreløpig ikke hatt ordentlig mens... Da jeg gikk på pillen hadde jeg ofte både vond og langvarig mens, mens nå har jeg knapt blødning. Har PMS-smerter idag, så regner ikke med at jeg er gravid, dessverre. Venter og venter...

Jeg ble ikke gravid før 8 mnd etter jeg sluttet på pillen :) Det blir nok din tur også skal du se! Masse lykke til og jeg håper du også får en liten i magen snart <3
Skrevet

Takk takk! Jada, har det ikke sånn kjempetravelt, men blir liksom litt spent foran hver mulig IKM ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...