buggi med 2 jenter Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skal være med å arrangere utdrikningslag for en venninne nå i sommer. Jeg er helt tom for ideer :-( Er det noen av dere f som har noen gode tips? Bor forresten i Bergen så vist det er noen spesielle steder dere tenker på bør det være i nærheten. Kan gjerne kjøre et stykke da . Tar imot alt av tips vist det aktiviteter dere vil dele med meg :-)
anonym91 Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 var i ett knall utdrikningslag i bergen for 2 år siden.. vi spilte inn cd i studio. var og spiste på en spesiell kebab som bruden likte før i tiden. hadde litt konkuranser.. fikk band med ulike land som miss amerika, miss spania osv så skulle vi ned på torget og finne noen fra det lande vi hadde til og ta bilder sammen med oss. så var det konkuranse etter på hvem som hadde best bilde. bruden måtte synge og spille på gata til ho hadde tjent 10 kr. og utføre "russekuten" som alle fant på 1 hver. ho fant mannen sin i russe tiden så måtte ha på russebokse hele dagen.. litt pils i parken og i leiligheten til en av gjesten så var det party ut over kvelden.. kanon bra gjengen var knall kjekk så stemningen var på topp
Gjest Hercule Poirot Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Gjør det til en koslig dag, med god mat, kanskje spa/hudpleie eller no' i den retningen. Utdritningslag er ikke morsomt.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skal holde et utdrikningslag snart Dagsagendaen blir: -Lunsj hos meg -ned til byen og ha fotoshoot -forskjellige oppgaver rundtom i byen -laserskyting -middag hos meg -party PARTY I byen skal bruden ha 60meter'n på sparkesykkel eller trehjulssykkel (har ikke bestemt meg ennå) igjennom gågata, være portrettmaler på torget (hun er helt ræva på å tegne, blir fyrstikkmennesker..hehe..) og så være trubadur på torget med blokkfløyte. De to siste oppgavene er for å tjene inn litt penger Og om vi har mulighet skal vi kle henne opp i tights, body, leggvarmere og pannebånd i sterke farger og la henne holde en spinningtime på treningssenteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå