Gå til innhold

Denne prevansjonen,denne prevansjonen altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha meg ny prevansjon,men aaaner ikke hva jeg vil ha!

Jeg vil ikke ha hormonpreparater,inkl hormonspiral.

Ikke vil jeg ha pessar.

Ikke gummi....

Aaargh,hva skla jeg velge??

Mitt spørsmål er egentlig: Dere som har fått satt inn hormonspiral,fikk dere utbrudd av kviser og gikk opp i vekt av den?

Jeg vet det hørest tåpelig ut,men etter å ha jobbet for å gå ned nå i 5 måneder så ønsker jeg virkelig ikke gå opp igjen pga at hormonene er "på tur".

Samme med kvisene mine,nå begynner preparatene jeg har fått endelig å virke...

Hvor vanlig er det at spiralen "gror fast" i livmoren"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med kobberspiral?

Ikke noe hormoner og veldig sikkert. Eneste minuset er litt mer kraftige menstrasjonsblødninger.

Når jeg har født, skal jeg sette inn ny kobberspiral. Ingen tvil om det.

Skrevet

hørres ut som det samme eg tenker på.. hater alt av prevansjon men må bruke noe etter fødsel..

tåler ikkje og putte i meg p pille.. blir så sur at gubben gjemmer seg :P hehe og p sprøya ødlaggte alt av sykluser og tok meg lang tid og bli gravid etter på.

glemmer og lett og ta pillere.. så vurderer kobberspiral.. du kan jo søke litt opp i det og se og det er noe som passer der ?

Skrevet

Kobberspiral :) Er så glad for kobberspiralen jeg kan ikke få sagt det. Litt mer mensbløding, men fordelene veier så mange ganger opp for det. Ett helt supert prevansjonsmiddel for meg ihvertfall :)

Skrevet

Hormonspiral. Ingen bivirkninger :)

Skrevet

pfc - personal fertility computer/Ladycomp/Babycomp.. Kan ikke få fullrost produktet!!

Skrevet

Kobberspiral! :D eneste som "plaget" meg litt, var økt utflod, men den fortsatte jammen etter at jeg fjernet den også, så da kan det bare være....har tatt prøver og allt,så det er nok bare kroppen som har forandret seg....så når lillegull har kommet, blir det ny kobberspiral! :D

Skrevet

P R E V E N S J O N!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...