Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Har så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Var ute nå nettop å trillet på lillemor som ikke klarte å sovne, og da jeg var nesten hjemme trødde jeg en spiker gjennom skoen og inn i foten! Den kom et godt stykke inn, er bare kvalm av smerte nå.. Hva skal jeg gjøre??
Gjest Filifjonka Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Du skal ta ut spikeren, rense såret så godt du kan og dra til legen. Om du ikke får reist i dag, så drar du i morgen. Og så må du få stivkrampevaksine.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Åh, hjelpes... Sprøyteskrekk til tusen:/ Men takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Jepp, ring legevakt, må ha stivkrampesprøyte. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Bare hvis spikeren er rusten eller fare for møkk.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Var mye møkk på spikeren, så den var nok full av bakterier.. Men haster det, eller kan jeg vente til imorgen?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Du bør få tatt stivkrampesprøyte så fort du kan.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Auuu....det er vondt det. Har skjedd med meg også da jeg var yngre. Fikk stivkrampesprøyte med engang. Råder deg til å gjøre det samme.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Fikk beskjed om at det ikke hastet, men at jeg skulle komme til time imorgen. Er ikke dette noe som haster da, når jeg har hinsides mye smerter?? Var ikke mye hyggelig å snakke med denne legen, gadd vel ikke dra på jobb. Får bare hive innpå med paracet, å satse på at jeg får på meg skoen imorgen! HI
TrustNoOne (but Me) Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Putt foten i grønnsåpevann i tjue minutter i kveld, så har du fått litt nødhjelp frem til legetimen i morgen. Har gjort det samme selv, var skitvondt og ikke noe særlig å ta sprøyta dagen etterpå - vil heller spise rå innvoller enn å få sprøyte....! Grønnsåpen hjelper til med å rense såret, og kan også lindre smertene litt. Håper det går bra hos legen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå