Gå til innhold

Folk som tar bilder hele tiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir litt stressa av det. Og svigerfar bruker tiden på å gremme seg over at han har glemt filmkamera, fremfor å nyte øyeblikket.

Sitter f eks barnabarna sammen med noe, eller er i en spesiell setting er det om og om igjen . "søre at jeg ikke tok med kamera" " Nå skulle vi virkelig hatt kamera" og igjen og igjen.

Det ødelegger jo stemninga litt magien for oss andre også, og jeg har lyst å si til han at det å se og huske øyeblikkene også er vktig. Ikke styre med kamera til enhver tid.

Skrevet

Det kommer an på situasjonen. I familiesammenkomster er det helt vanlig at kameraene går i ett sett, og det er forsåvidt greit. Vi møtes ikke så ofte, så det er greit å oppdatere familiealbumet :) Men om jeg er ute med venninner en kveld eller går tur i fjellet, og det blir tatt ørten hundre og ørti bilder, da blir jeg irritert. Det får holde med et par, tre bilder.

Skrevet

Ja, jeg syns det er kjempe irriterende. Liker ikke å bli tatt bilder av, så hater det når folk maser om å stiller opp og ta bilder. Så står dem og klikker i hytt og pine og blir rett og slett ikke ferdig fordi det alltid er et eller annet som er feil. Noen som ser bort, ler for mye etc.

Skulle nesten ønske at kamera aldri ble oppfunnet :/

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg tenker ikke så mye over det, rett og slett. Med mindre de(n) som tar bilder er av den typen som må "stille opp" alle hele tiden og stadig kommer med instrukser: Stå der borte, nei, ikke der, litt lenger til høyre, og du går litt mot venstre, nei, ikke så langt, se naturlige ut nå, lat som jeg ikke er her.

Det jeg synes er irriterende er alle som legger ut bilder av meg og ungene mine på Facebook, og tagger dem, uten å spørre. DET er irriterende! Det er ikke få meldinger jeg har sendt om å vennligst fjerne taggen eller vennligst fjerne bildet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...