SagflisiHåret Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Fikk inntrykk av det da jeg leste en annen tråd her.det er kanskje folk som forsøker å få barn? Virker iallefall noe sært hvis folk bruker forumet og ikke har/forsøker få barn...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Anonymforumet er felles for Din Baby og Barn i Magen. Barn i Magen er også et forum for de som ønsker seg barn i magen
Gjest Heartbroken Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Du vet at anonymforum er felles fom BIM og DIB?
Gjest meg mamma? Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Fikk inntrykk av det da jeg leste en annen tråd her.det er kanskje folk som forsøker å få barn? Virker iallefall noe sært hvis folk bruker forumet og ikke har/forsøker få barn... Jeg har ikke barn, men ønsker av hele mitt hjerte å være så heldig å bli mamma snart
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Ikke fått med deg at Barnimagen (med en del som prøver på eller venter førstemann) og DIB har felles anonymforum?
SagflisiHåret Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2012 Hehe, nei... I margen til høyre står det jo en lenke til anonymforum og en til anonymforum dib...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Ja, men de er helt like, det er dte samme forumet- bare fargen som er ulik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå