Gå til innhold

forlatt barnvogn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står en forlatt barnevogn ute på en parkeringsplass utfor her hvor jeg bor. Den har stått der i 3 dager uten at noen har rørt den.De har meldt regn i løpet av natta. SKal jeg ta den inn så den ikke bli ødelagt? tenkte kanskje å skrive en lapp om at jeg har den hjemme hos meg. så kan de ringe om de savner den. Synd å se den gå til spille og bli ødelagt. det er en fin (men godt brukt) vogn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle neste tro du bodde i krsand/nybyen..

Skrevet

Hahaha! har du sett den du også? ...

Skrevet

Gjør det. Det kan godt være noen som har sett den stå utenfor et hus i fylla og dratt den med seg hjemover, så antagelig er det noen som savner den et sted. Jeg tror jeg hadde satt opp en lapp i de nærmeste butikkene også sånn at de kan få den igjen selvom de ikke vet hvor den har stått. For å vite om du når de riktige folkene kan du jo for eksempel skrive "simovogn funnet på parkeringsplassen ved ***" og ikke skrive hvilken farge den har. Da vet du om de som ringer virkelig har mistet vogna eller om de bare prøver å få seg en gratis vogn.

Skrevet

Hehe, ja,sett det står ei forlatt vogn der. Var det riktig?!?

Skrevet

Ja det er den utfor nybyen.. Da tror jeg at jeg tar den inn jeg. så henger jeg opp en lapp på Rema borti gata her hvor vi handler i morgen tidlig og kanskje en på slottet. så håper vi den kommer til rette :)

Skrevet

Hahaha,så rått! Heng opp en lapp på Wung tao også kanskje.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Hvordan endte det til slutt.

Ble det en happy ending eller hva?

Anonym poster: 887b1df5100d05fd67a7f0aa39c02fe5

Skrevet

Synet av en forlatt barnevogn er så trist!

Men det er sånn de gjør det når de ikke skal ha vogna lengre.

Her i borettslaget står det titt og ofte en ramme eller hele vogna rundtomkring..

Anonym poster: c1ca53e8e7bc2412f5430389f31c865e

Skrevet

Skulle gjerne hatt en sittedel til en eldre Simovogn. Noen som har en slik liggende eller stående forlatt?

Skrevet

Denne tråden var fra mai i fjor...

Anonym poster: 41d83a685b5b20126bcf5f829c5e52bd

Skrevet

Skulle gjerne hatt en sittedel til en eldre Simovogn. Noen som har en slik liggende eller stående forlatt?

Prøv finn.no eller "gis bort" her på dette forumet.

Anonym poster: 41d83a685b5b20126bcf5f829c5e52bd

Skrevet

Men kan du skaffe en slik da?

Siden du sier at det ofte står slik hos dere?

Enig med at det er trist å se slikt :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...