Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 går det greit? om togturen er lang og du må på do, hva gjør man da? kan ikke ha med baby på toalettet heller så lite som det er der..
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har reist et stykke med baby på tog, men klarte meg uten å gå på do (er flink til det uansett for å unngå så ekle doer som det stort sett er på tog). Hvis jeg virkelig hadde måttet, så tror jeg at jeg hadde passet på mens babyen sov og spurt en av dem som satt i nærheten om de kunne holde et øye med babyen så lenge.
lu266 Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Det går så bra så. Husk å si fra om at du har med vogn, og er du riktig heldig så sover småen store deler av turen. Den ruggingen kan være ganske søvndyssende. Og hvis du kan velge, så reis på et tidspunkt da han/hun vanligvis sover en dupp. Det går helt fint å ta med babyen inn på do. Må du så må du. Og hvis det er et tigsett med familievogn, så er det også et stellerom som er en god del større enn de små doene.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Det blir til å gå bare godt Jeg tok nattoget fra Fauske til Trondheim da mini var 1 mnd gammel. Hun var våken store deler av tiden, siden hun ikke var flink til å sove på natten. Men hun var snill som en engel, og tiden min gikk mye fortere enn om jeg hadde vært alene! Men som ei over her sier, reis på et tidspunkt du vet barnet sover, og må du på do er det alltid noen snille sjeler som kan se til i 1-2 min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå