Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Ønsker meg så veldig en snill og kjærlig kjæreste... En som tar vare på meg, er god med meg og som tørr å vise andre at "dette er dama mi" og som ikke prøver å gjøre deg sjalu ved å si rett ut at den og den dama er deilig... En som kanskje gjør litt ekstra for meg nå som jeg er gravid.. En som koser og kysser på meg andre ganger en når han kun vil ha sex... En som forteller meg hvor vakker jeg er uten sminken... I går fikk jeg slengt i trynet at jeg så stygg og trøtt ut uten maskaran min... Jeg spurte om jeg kunne få nuss i dag og han sukket og sa : her! Og nusset meg rå fort og satte seg til å spille igjenn... Skulle ønske han hjalp meg med 1 åringen vår også... Det er en selvfølge at jeg skal ta meg av henne hver eneste morgen imens han får drøye den til langt på dag.... Har det ikke bra egentlig....men alikevel klarer jeg ikke å gå i fra han... :-(
Musemorbr / Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Trøsteklem fra meg! Håper din ønskedrøm blir sann en gang i fremtiden, enten det er med en ny mann, eller at den mannen du har nå plutselig våkner opp og innser hva han driver med. Kanskje kvikner han til etter hvert? Uansett er jeg sikker på at du kommer til å få det mye bedre. Og så har du jo de søte små å få nuss av. Det er ikke bare bare det.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Trøsteklem fra meg! Håper din ønskedrøm blir sann en gang i fremtiden, enten det er med en ny mann, eller at den mannen du har nå plutselig våkner opp og innser hva han driver med. Kanskje kvikner han til etter hvert? Uansett er jeg sikker på at du kommer til å få det mye bedre. Og så har du jo de søte små å få nuss av. Det er ikke bare bare det. Tusen takk :-) Nei, ingenting er som nusset fra prinsessa mi <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå