Gladmor30 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg stresser i hodet med at vi reiser på lørdag! Vi skal til Rhodos Noen erfarne sydenfarere som har noen tips til hva vi absolutt BøR ha med oss? Evt. hva som er unødvendig?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 soldrakt,solkrem,solbriller,solcaps,smooties,grøtpakke ,bleier,badebleier,litt leker, drikkekopp.....,idoform og pulver/tabletter til bruk viss barnet får diare og ikke holder på væsken,smertestillende,febertermometer,eventuelt smokker og kosedyr/fille. Dette er noe av det jeg skal drasse med til min 1 åring.Barnet kan sjekke inn en koffert på 10kg til seg selv ! God tur
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Bleier er ofte dyrt i "sydenland", så det tok vi med oss. Tok også med mat på glass, men det hadde de på supermarkedene.
♣ Christiane ♣ Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Hei. Vi reiser til Rhodos på søndag :-) Gutten vår er snart 3 år. Er ike så mye du trenger å tenke på, kun at flyplassen er liten , trang og at det kan ta sykt lang tid å få baggasjen. Få med deg vann på flyet, da du ikke får kjøpt noe ved baggasjebåndet og ha litt ekstra toalettpapir i stellebagen da toalettene ofte er tomme. Søsteren min kom akkurat hjem derfra og anbefalte dette. Ellers er det bare å pakke som til en vanlig tur, solkrem, sommerklær og badetøy, kombinert med bleier og annet du trenger til minsten. Du får selvfølgelig kjøpt det meste, men da slipper du å løpe rundt etter bleier når du har landet liksom.
Gladmor30 Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk for tips 10 kg?? Er det alt? Regner med å fylle opp mer enn det :/ hehe. Livredd for å glemme noe viktig.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk for tips 10 kg?? Er det alt? Regner med å fylle opp mer enn det :/ hehe. Livredd for å glemme noe viktig. 10kg bagasje til babyen ja, men dere kan jo ha 2 trillekofferter på 20kg hver pluss 5 kg hånbagasje.......tror det går greit! Vi skal reise med en 1åring og 2 på 5 og 8 år,så blir litt mer bagasje her ja! Men alt går,det til babyen er jo ikke så tungt.......utenom bleier og våtservietter da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå