Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Ikke suksessterte og sachatarte(eller hva den heter) Noen andre gode forslag???
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Is og bær! Ta ut is i litt god tid før servering, slik at den blir myk nok til å fordele utover bunnen. oppå isen har du masse bær, frosne som er tint og avrent, eller friske hvis du får tak i det.
Nordhagenjentene :) Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Først et lag vaniljekrem, så et lag vanlig krem, og masse bær på toppen. Ser ikke pent ut, men blir veldig godt! (Kan bytte ut vaniljekremen med sjokolademousse også)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Men hva har jeg på toppen da? Eller bare krem og bær på toppen av bunnen? Har ikke helt tenkt å dele denne bunnen:) er ikke så veeldig god på det, så tenkte å la den være hel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå