Gå til innhold

Tips til fyll til nøttebunn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke suksessterte og sachatarte(eller hva den heter):)

Noen andre gode forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Is og bær! Ta ut is i litt god tid før servering, slik at den blir myk nok til å fordele utover bunnen. oppå isen har du masse bær, frosne som er tint og avrent, eller friske hvis du får tak i det.

Skrevet

Krem og jordbær. Nydelig:-)

Skrevet

Først et lag vaniljekrem, så et lag vanlig krem, og masse bær på toppen.

 

Ser ikke pent ut, men blir veldig godt!

 

(Kan bytte ut vaniljekremen med sjokolademousse også)

Skrevet

Krem og raspet sjokolade:)

Skrevet

Men hva har jeg på toppen da? Eller bare krem og bær på toppen av bunnen?

Har ikke helt tenkt å dele denne bunnen:) er ikke så veeldig god på det, så tenkte å la den være hel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...