Gå til innhold

5 stykker til legevakt på grunn av klemskader.. Bieber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes rett og slett at hele dette opplegget er galskap!

Er bare evig glad at største jeg har er 2 år:p

Det er bra mange desperate mennesker som er det, når det er hele 5 personer som havner på legevakten på grunn av klemskader!!!

Håper ALDRI at noe som dette gjentar seg, selv jeg kunne tenkt meg til at det kom til å bli kaos- hadde jeg visst dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at politiet kommer til å godkjenne en slik konsert igjen, og tviler på at arrangørene gjør dette igjen.

Skrevet

Håper virkelig at de har lært noe alle sammen! Stakkars Bieber :P

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hvorfor har alt gått til helvete akkurat denne konserten? Og hva er egnentlig så spesielt med Bieber? det tar jo av!

Skrevet

Er det ikke slik at han skal fortsette med det i mange andre storbyer i verden? Tipper det kan bli enda mer kaotisk andre steder.

Skrevet

De skulle vel ha en liten gratis-konsert i og med at han kommer ut med et nytt album. Arrangørene har visst holdt mye hemmelig, noe som har hindret politiet i å ordne rett sikkerhet- om eg ikke tar helt feil.

Jeg visste ikke om at han skulle til Oslo, før jeg leste at det var fullt kaos på kun av han..

Tror de har lært noe av dette, så tror ikke det blir å gå i dass i de andre byene.

Bieber er et tenårings-idol, og jeg tror mye av dette går rett hjem fordi det er mange tenåringer som er forelsket, desperat osv. Tenåringsjenter vet vi jo alle er vanskelig å hanskes med!

Håper virkelig at dette går seg til, og at det ikke blir flere skader. Synes det er sykt slik tilstanden er, og det viser bare hvor desperate dem er når dem ligger å flyter på gummibåter på vannet!!

Skrevet

Synes rett og slett at hele dette opplegget er galskap!

Er bare evig glad at største jeg har er 2 år:p

Det er bra mange desperate mennesker som er det, når det er hele 5 personer som havner på legevakten på grunn av klemskader!!!

Håper ALDRI at noe som dette gjentar seg, selv jeg kunne tenkt meg til at det kom til å bli kaos- hadde jeg visst dette!

Tja når jeg var tenåring var det new kids on the block og husker godt at det var mange som endte opp på legevakta den gang også.

Og slik er det forsovidt i de fleste konsterter jeg har vært i voksen alder samme hva slags musikktype det er, det blir mye dytting og pressing for å komme så nærme senen som mulig. Er jo ikke uten grunn at det alltid er ambulanser til stede. Men det blir ikke slått opp like stort i avisa om det er et band som voksene/eldre mennesker hører på.

Og med tanke på hvor hysteriske 14 åring kan bli over idolet sitt, som ikke legger lokk over følelesene sine som vi voksene gjør så syntes jeg det ikke er så værst om de ikke er et høyere antall.

De fleste av oss vet vel hvor forelsket vi klate å bli i et eller annet idol i den alderen, og hvor enorm sterke disse følelsene er for en 13-14-15 åring. :)

Men hele konserten og slikt var utrolig dårlig lagt opp, og derfor var/er vel ikke bra nok sikkerhet på vakt heller. Dette burde vel de som driver med dette kunne nå.

Det er tydelig at de får mye lærdom om ting som må gjøres andeledes etter dette besøket.

Men si meg jeg trodde ikke akkurat han var verdenstjerne bare tenåringsidol så hvorfor står det titals artikkler om han i nettavisene det klarer jeg ikke å skjønne hvorfor.

Skrevet

De snakket akkurat om det på radioen og konklusjonen var at vi i Norge/Oslo overhodet ikke var forberedt på dette, hverken politi, arrangører eller plateselskap var forberedt på galskapen ;)

Tipper de fleste har lært litt om ungjenters galskap i dag ja.

Skrevet

Er det ikke slik at han skal fortsette med det i mange andre storbyer i verden? Tipper det kan bli enda mer kaotisk andre steder.

Det stemmer, men vet om flere artister som har hatt hemmelige konserter i utlandet å det har gått fint. Vet ikke helt hvorfor det ikke gikk her, men kanskje andre land har bedre arealer og folk som faktisk er vant til store konserter?:S

Skrevet

De kunne i følge vg fått valle hovin, eller hva det heter, men de hadde av en eller annen grunn selv valgt operataket. Jeg forstår ikke humpenis det blir sånn kaos når arrangørene ikke akkurat er amatører. Det verste av alt er at all pr er god pr, og den enorme mediedekningen dette får, bidrar bare til platesalget og Biebers populæritet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...