A_K Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Er nødt å vaske emmaljunga-vognen vår. Den er full av det meste av mat, drikke, solkrem og gjørme:) noen som vet hva det er lurt å vaske den med? Fungerer grønnsåpe, eller ødelegger det stoffet? Kan deler vaskes i vaskemaskin? F eks fottrekket?
Babyønske �� Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har en Emmaljunga Scooter. Selve setetrekket og fottrekket på den vasker jeg på finvask i maskin med Milo. Kalesjen vasker jeg med nylonvask(bløter oppi lunkent vann og går over kalesjen med en svamp). Skyller av såpen i dusjen/badekaret Gjør det på samme måte med Simo-vognen. Skal stå vaskeråd på Emmaljunga sine sider tror jeg.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har vasket trekket til vognen i maskinen på 40 grader finvask (alt unntat kalesjen, jeg fikk ikke til å demontere metallet fra den). Det gikk helt fint. Eller, jeg oppdaget noen løse sømmer etterpå, men tror faktisk at de var slik før jeg slengte det på vask uten at jeg tør å garantere det. Husker ikke om jeg vasket med vanlig vaskemiddel eller milo. Kalesjen la jeg i bløt i badekaret og hadde litt vaskemiddel i vannet, før jeg spylte den av og hang den opp til tørk.
Mammalou Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Jeg har god erfaring med nylonvask på barnevogner. Fjerner flekker uten at det ødelegger stoffet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå