tigergutt<3 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Er nå to og en halv uke siden jeg ble sterilisert ved å åpne buken. Såret grodde fint og smertene var godt overkommelige. Men nå den siste uken har jeg hatt vanvittig vondt i ryggen.... Kjennes ut som svake rier som er konstante..... Ingenting hjelper, om jeg ligger eller står, springer eller går så er d like vondt:( Jeg har hatt betennelse i ryggmusklene en gang og minner litt d. Konstant vondt...... Ikke lett med tre små aleneye av tiden...
mammatetogansketette:)) Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Hmm.. har hverken erfaring eller kompetanse, men kan det kanskje være at du har brukt muskler litt anderledes nå etter operasjonen og at det dermed er betennelse i ryggmusklaturen? Om du har vært litt (ubevisst) anspent eller noe? Bare en tanke.. ville uansett ringt lege:)
Cat.68 Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Min første tanke er nyrestein, og at du er på vei å enten få et skikkelig anfall, eller at der er noe nyregrus som ligger å plager deg. Sitter det litt på siden nede i ryggen?
Mamma i vinden Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Kan være nyrevondt, og det kan bli forferdelig vondt! Har bare ett råd: Gå til legen!! Med en gang! Jeg trodde også det var en vrang muskel. Det var det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå