Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Skal ha noen venninner på besøk i kveld, og jeg er helt tom for ideer på hva jeg skal servere. Hvis noen har gode forslag så blir jeg veldig glad Gjerne ikke for avansert siden jeg så få ongene i seng, handle og få ordnet her
Von Hertelhofen Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Ris og gryterett. Enkelt og godt:-) og billig!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Min søster laget noe kjempe godt på 17. mai. Hun smurte naturell krem på tapaslefser, og la på salatblader og seranoskinke. Rullet de som en pannekake, satt tannpirkere i og kuttet de opp. Kjeeeempe god fingermat! Så kunne du hatt litt ost og kjeks i tillegg:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Pasta salat med spekeskinke. Da trenger du: Pastaskruer Spekeskinke Ruccula og babyspinat Cherry tomater Hvitløk (hakkes opp) Havsalt God olivenolje Blandes sammen og serveres med godt brød og grønn pesto
Ubrukelige hengerumper... Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Min søster laget noe kjempe godt på 17. mai. Hun smurte naturell krem på tapaslefser, og la på salatblader og seranoskinke. Rullet de som en pannekake, satt tannpirkere i og kuttet de opp. Kjeeeempe god fingermat! Så kunne du hatt litt ost og kjeks i tillegg:) En god dipp til denne er: 1 boks rømme Skall fra 2 lime (+ litt saft fra en lime) 2 ss Philadelphia ost 2 fed hvitløk Litt revet parmesan Pepper. Bland dette! Skikkelig frisk og god dipp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå