Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter ny babycall som er trådløs i både foreldreenhet og babyenhet, og som har nattlys.

Syntes infoen de har på de forskjellige nettbutikkene er så dårlige med tanke på om begge enhetene er trådløse.

Hadde vært kjekt med en babycall som kan ligge i vogna sammen med frøkna når hu sover ute.

Er det noen som har noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philips avent har jeg. Den har det du søker etter. Kjøpte den på babyshop i sverige til 800kr tror jeg. Eneste er at det kun følger med to oppladbare batterier, den er til foreldreenheten. I babyenheten anbefaler de ifølge bruksanvisningen å bruke vanlige batterier. Den har nattlys og musikk, og du kan snakke gjennom foreldreenheten til babyen. Rekkevidde på 330meter. Fullt navn på den er Philips Avent DECT baby nmonitor, scd505. Så har du det om du vil sjekke den ut :-) Lange ledninger følger med også, ganske kjekt syns jeg. Den har også lysdioder på foreldreenheten som lyser når babyen lager lyd, hvis du ikke ønsker å ha på selve lyden på den. Den sier ifra med pipelyder når det er dårlig strøm, dårlig signal/ingen signaler. ECO-modus for energisparing. Hmmm... Da finner jeg ikke mer nyttig info på esken :-P

Jeg er veldig fornøyd med den, og kan anbefale den :-)

Skrevet

Super Nova.

Har ikke nattlys da, men det har jeg ikke savnet.

Vi bruker en vanig lampe med dimmer på til nattlys, funker helt fint.

Super Nova stråler kun når den har utslag, derfor er den trygg å bruker nært barnet.

Har hatt vår i 3 år nå og har vært veldig fornøyd. Har brukt den flere forskjellige steder(både storby og spredt befolket område)og har kun fått inn andre en gang, og det var naboungen. Skiftet kanal og har ikke skjedd igjen.

Vi trodde den hadde gjort sin tjeneste her i vinter da den begynte å skurre så voldsomt(den har nemlig fått sin gjennomgang av en utforskende liten gutt), men den trengte bare nytt batteri, så nå er den god som ny.

Skrevet

Philips avent har jeg. Den har det du søker etter. Kjøpte den på babyshop i sverige til 800kr tror jeg. Eneste er at det kun følger med to oppladbare batterier, den er til foreldreenheten. I babyenheten anbefaler de ifølge bruksanvisningen å bruke vanlige batterier. Den har nattlys og musikk, og du kan snakke gjennom foreldreenheten til babyen. Rekkevidde på 330meter. Fullt navn på den er Philips Avent DECT baby nmonitor, scd505. Så har du det om du vil sjekke den ut :-) Lange ledninger følger med også, ganske kjekt syns jeg. Den har også lysdioder på foreldreenheten som lyser når babyen lager lyd, hvis du ikke ønsker å ha på selve lyden på den. Den sier ifra med pipelyder når det er dårlig strøm, dårlig signal/ingen signaler. ECO-modus for energisparing. Hmmm... Da finner jeg ikke mer nyttig info på esken :-P

Jeg er veldig fornøyd med den, og kan anbefale den :-)

Tusen takk. Skal sjekke den ut med en gang :D

Skrevet

Vi har Doro sin. Den kan være både med og uten ledning. Vanlige batterier brukes da i babyenheten. Foreldreenheten har oppladbart batteri. Den har lys og musikk, og du kan snakke til barnet fra foreldreenheten. Kostet 600 tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...