Gå til innhold

Bieber-kaoset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen på tide at noen gjør noe snart, det har vell egentlig gått litt for langt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg ikke har tenåringsdøtre akkurat nå. Operaen er badet i pubertetshormoner. Klin kokos.

Skrevet

Er jo fullstendig kaos! Hadde ett ærend i byen idag, gud hjelpes for et styr med å komme seg fra a til b, parkering ol! Blæh, gleder meg til han reiser :o

Skrevet

Barnevernet er der og hanker vel inn de yngste. Jeg er litt bekymret for hva som skjer når det starter og jentungene hopper i vannet for å svømme ut til han. Håper politiet har båter nok. Og både livreddere og dykkere... Bank i bordet. Det kan bli Beatles-tilstander dette.

Skrevet

Men hvorfor i allverden har han " hemmelig" konsert??? Selvsagt blir det kaos av slikt!

Skrevet

Og gratis i tillegg!!!

klart alle vil komme da... Er en tragedie slik tilstanden er her! Vi bor ikke langt unna, og gud i himmelen for et kaos. Blir nesten engstelig selv!!!

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke det, men plateselskapet og arrangørene må nesten være idioter. En ting at de ikke forventet at det skulle bli så ille, men de burde iallefall gjort noe før. å iallefall ikke utsatt konserten, det gjør jo bare problemet større!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...