Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gardiner har dere på kjøkkenet? Vanlig vindu. Trenger noe som skjermer litt for innsyn. Er det slike cafégardiner som er alternativet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hvite liftgardiner :) har en elendig karnapp på kjøkkenet som er helt umulig å finne gardiner til, så det var det eneste alternativet. Kjøpte litt ordentlige og dyre så de skal f henge en stund :)

 

Hvis du vil skjerme for innsyn så hadde jeg satset på persienner og vanlige gardiner :)

Skrevet

Jeg har cafegardiner i tre deler. En stor med to buer på toppdelen, og så to deler på stang litt under midten på vinduet. Det begrenser jo innsynet litt. Trenger du enda mer skjerming er persienner ypperlig :) Du kan godt ha både persienner og gardiner/cafegardiner/lift.

Skrevet

Takk for svar. Tror jeg må prøve å finne noen cafégardiner jeg liker. Innsynet er på en måte nedenfra så tror det blir best.

 

Har et annet gardinspørsmål mens jeg er i gang:-) på stua har vi et vanlig lite vindu ved siden av en verandadør,usikker på hva som er best her? Tenker det blir mye med tre gardiner, men blir det rart med en lang ved døra og en kort ved vinduet? Evt liftgardin på det lille og ingenting på døra? Eller lift på døra også?

Skrevet

Mitt vindu ved siden av verandadøra er ganske stort, så jeg har tre lange gardiner, en på hver side og en mellom døra og vinduet og syns det ser bra ut. Der vi bodde før hadde vi to lange og en kort, men der den korte sluttet hadde vi en benk, så det var egentlig ikke mulig å se om den var kort eller lang.

Skrevet

Mitt vindu er ikke så veldig stort så tror kanskje det blir litt heftig med tre gardiner.. Får tenke litt på det. Andre som har en slik løsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...