Mamma til snart 4 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Noen som vet om en kan ta betakaroten nå i svangerskapet?
Gjest -ia- Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror ikke du skal bruke sånne syntetiske kosttilskudd i svangerskapet. Jeg bruker Purely Carrot fra Supernature, som er helt naturlig. Gå innom butikken hvis du bor i Oslo, eller sjekk nettsiden super-nature.no.
Ullsokken Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Er det ikke mye a-vitamin i det? Det skal man iallefall ikke ha for mye av vet jeg
Bustetroll Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 står bak at det ikke skal brukes av gravide,så da burde du vel ikke det
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 I tillegg kommer melka ut i oransje farge og er GIFTIG.. Nettopp hørt om ett tilfelle der ei nitten år gammel som hadde tatt det forde hun ikke kunne ogtre alt fordi hun var gravid..
Blabb00 Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Det skal man ikke ta. Det kan føre til fosterdød!
Mamma til snart 4 Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2012 Tenkte nesten d!! Offameg, er mitt i flytting, har pakt ner betakaroten for lengst, men visst det hadde vært greit så hadde jeg funnet dem fram igjen, er så blek :-P gul unge kommer det ut uansett, gulsott barn hos meg, siden mitt blod bryter ned ungens røde blødlegemer osv, off, foster død, godt jeg bare tar vitamintilskudd, en vil jo ikke skade sitt eget barn!! Takk for info jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå