januarbaby + novemberspire Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Noen som har denne som vil dele erfaringer. Er dere fornøyde? Hvor lenge brukte dere den? Fungerte den fint når barnet ville opp å sitte? Er det mye jobb å forvandle den fra liggende til sittende? På forhånd takk
*minime* Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Har den ikke selv, men skal kjøpe, hørt om 1 som brukte den til barnet hadde passert 1,5år. Hvis du søker på youtube finner du filmer som forklarer kjempe bra :-) så veldig enkelt ut.
benelen Skrevet 31. mai 2012 #3 Skrevet 31. mai 2012 Jeg har brukt både Multi-x og hardbagen til tfk vogna. Jeg likte ikke hardbagen. da følte jeg at babyen lå og hoppa i bagen. Men med Multi-X bagen har jeg vært kjempe fornøyd. Vi brukte den kun til jenta var ca 10-11 måneder, men det er fordi hun er veldig lang i ryggen og tok oppi. Det er litt jobb med å sette den opp, men ikke så mye at jeg irriterte meg over det. Som regel ville hun enten sitte oppe, eller så lå hun og sov. om hun sovnet sittende så vippet jeg den bare ned. Hun trivdes veldig godt i bagen når hun fikk opp og se. Det er mulig å sette den helt opp og la den være i midt mellom stilling. Den kan også settes på så bagen er vendt fra deg når du triller om det skulle bli en meget nysgjerrig baby! Jeg gleder meg til å bruke den igjen nå når nr to kommer til høsten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå