Gå til innhold

Arg... hvorfor må alt kommenteres7"veiledes"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PCskjermen din var jammen skitten.

Her var det jammen mye ugress.

Vinduene trenger visst en puss.

Nå var det jammen bra du fikk litt sol på kroppen, så bleik som du er.

Du er solbrent ja, du skulle nok ha brukt faktor.

Nå har du jammen blitt tynn.

Ser du har lagt på deg.

Du ser du sliten ut. Du ser faktisk nesten syk ut.

Du jesper jo hele tiden, sover du ikke?

Så xxx har blåmerke, har du ingen som passer på deg du da.

Har du ikke sett det? Er visst mye du ikke legger merke til.

Pass på pass på! xx kan falle.

Gi xx litt rosiner.

Sett xx oppi stolen sin.

Ikke la xx gjøre ditt og datt.

Ta med xx ut litt nå.

Gå å hent den leka til xx.

Du må gjøre sånn og sånn med xx.

Sier deres barns bestemødre / din svigermor mye slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, igrunn ikke. Men du har min medfølelse fordet ;-)

Skrevet

haha, kjenner til den. Men her er det litt mer sånn:

oi så mye hår hun har mistet nå

så fin hud hun har

se så lange fingrer hun har

er hun sulten

griner hun mye

sover hun godt

nå får hun nok snart tenner

se, som hun klør i munnen

hun ligner mye på deg i dag

osv osv

det går på repeat så hver av disse tingene sier hun x 5 hver gang vi sees. men heldigvis ingenting vondt ment. du sliter nok litt mer. Sier du ifra til henne da?

Skrevet

Huff, JA jeg kjenner meg igjen! Gruer meg til de gangene vi skal dit. Hun er jo egentlig snill, men alle disse kommentarene gjør meg sprø. Må bare holde maska, hun er den eneste familien mannen har, så jeg vil ikke være negativ heller...

Skrevet

Min xsvigerfar er slik!

Type:

Dere må ikke bære xx så mye, dere har flisgulv vet dere!

Altså jeg forventet invitasjon hit for å se xx og ikke at jeg måtte komme på døra uinvitert (5dager etter fødselen)

Du kan da ikke gjøre sånt!

Skal virkelig vindu stå åpent, det blir jo sånn trekk (25grader ute og badstu inne)

Og så videre i det uendelige!!

Vet ikke hvordan mine nåværende svigerforeldre og samboeren min sin bestemor blir den dagen vi får barn sammen, men de klarer ikke å slå xsvigerfar uansett!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Nei, heldigvis ikke! Tror ikke jeg har hørt en eneste av de setningene noen gang.

Skrevet

Ikke så ille som det der nei. Men har hørt noen ganger at jeg må legge på meg, at jeg må spise frokost, at jeg ikke må pilke på sår, den ene gangen at jeg må og den andre gangen ikke må smøre ****** med spenol(faktisk samme person som sa det) Jeg trodde mamma og stemora mi var ille jeg, men ser ut som listen din er verre!

Skrevet

Nix. bestemora mi er senil og vet knapt hvem ungen er, og svigermor er død, så jeg har vært heldig og sluppet unna denslags.

Min egen mor er deilig avslappet og stoler på at vi gjør det beste for ungen.

Der er det snarere omvendt. Når han overnatter hos min mor må jeg ringe og minne henne på at han IKKE trenger body inni pysjen. Hun er livredd for at han skal fryse.

Skrevet

Nix. bestemora mi er senil og vet knapt hvem ungen er, og svigermor er død, så jeg har vært heldig og sluppet unna denslags.

Der er det snarere omvendt. Når han overnatter hos min mor må jeg ringe og minne henne på at han IKKE trenger body inni pysjen. Hun er livredd for at han skal fryse.

"Sier deres barns bestemødre / din svigermor mye slikt?"

Står ingenting om DIN bestemor her...

Skrevet

Min ekssvigermor var ekstrem slik.

Skrevet

Ser at det er litt både og med hva dere andre opplever, men ser likevel ut som majoriteten ikke er så "ille" som min svigermor, selv om noen har de samme erfaringene også ;)

Og nei, jeg har aldri sagt ifra, og er ikke av den typen som har gode svar på lager heller, skulle ønske jeg hadde det! Men bryr meg ikke så alt for mye om kommentarer og beordringer lenger, jeg kjenner henne og vet at hun bare er slik, men irriterer meg litt likevel... :P

HI

Gjest Morn du
Skrevet

"Sier deres barns bestemødre / din svigermor mye slikt?"

Står ingenting om DIN bestemor her...

Fryktelig at man nevner sin egen bestemor da?

Har heldigvis fått lite av den slags kommentarer- heldigvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...