Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er ganske mørk, og har svarte hår på legger, litt på tærne (æsj!!), bak lårene, langt nedover bikinilinja, opp fra bikinilinja, litt bart (men mest "dun") og på haka, og selvfølgelig under armer, musa og rompa.. Føler meg såå grusomt ekkel, og jeg napper/barberer HVER dag. Tror ikke samboeren vet om all denne hårveksten engang, jeg er supernøye med å fjerne alle spor!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har også mørkt hår og det mest synlige hår jeg (utenom på hodet og øyebrynet) så er det vel på overleppa. Men det er mest dun så de gjør jeg ikke noe med. Ellers er jeg heldig med veldig lite hår på begge beina og armene. Har ellers under armene og på musa. Og barberer meg bare under armene og stusser rundt der nede. Resten la jeg være, så slipper det styret hver eneste dag.
*Yuna* Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Har ikke mye hårvekst heldigvis. De vanlige stedene + tærne! Er det vanlig og ha på tærne??Fjerner det og, ser ikke bra ut
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 På hodet? Alle har da disse hårene du beskriver? Men cluet er jo å fjerne dem Jeg er mørk med svarte hår, så hvis du ser ekstra nøye ser du dun på armer og lår, men da skal du veeeeeldig nærme Jeg napper, plukker og shaver både her og der, kjører hårfritt overalt, bortsett fra på hodet. Dét håret skal være langt
Von Hertelhofen Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Har ikke mye hårvekst heldigvis. De vanlige stedene + tærne! Er det vanlig og ha på tærne??Fjerner det og, ser ikke bra ut haha, ja jeg har også hår på tærne. fikk det for et par år siden. men jeg fjerner ikke da. jeg fjerner hår under armer, på leggene, bikinilinjen og napper bryn. Hårene på bena er svarte og stive så de må jeg barbere hver 3. dag. Blæærk...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Det er ikke unormalt å ha mye hår. Jeg kommer fra en familie hvor kvinner omtrent har mer kroppshår enn mennene har. Og jeg har aldri forstått leggbarberingen til de som kun har lyst dun. Bortkastet tid, tenker jeg Jeg har ca 2 cm lange og sorte hår på leggene, fra vristen til over kneet og rundt hele leggene. Og like lange og sorte mer spredd på baksiden av lårene, på innsiden av lårene, og full hårbekledning tilhørende underlivet til hvertfall 3 cm utenfor trusekanten og nedover hvert lår. Så har jeg stripen fra navlen og ned. Og jeg har 3 hår som konstant vokser ut rundt brystvortene(to på ene og ett på andre), begge sorte og sikkert 2-3 cm lange om de får vokse helt ut. Og ett sånt hår på en føflekk på halsen, og ett ekstremt langt i ene øyebrynet mitt. Jeg har mer enn dun på alle tær(mer som øyebrynshår), og jeg har skjeggvekst og bart. Skjegget napper jeg daglig(tilsammen hvertfall 20-30 hår), mens barten vokser jeg ved behov. Jeg har nesehår som stikker ut om de får vokse fritt. Jeg har øyebryn som vokser sammen på midten og nesten ned til øynene om jeg ikke napper hele tiden. Og jeg har kjønnshår i ræva helt opp til der sprekken ender på ryggen..... De hårene jeg snakker om her(overalt på kroppen) er de stive og mørke og lange. Dun driter jeg da i, for det er ikke hår på samme måten. Nei, det føles ikke så sexy, men vi kan da gjøre noe med det, gjennom barbering, voksing og napping Så du er ikke alene Jeg har fått sjekket mitt hormonnivå, og det er innenfor normalen(bare litt høyt testosteron, men også det innenfor normalen). Så det er nok arv i all hovedsak. Kjedelig arv, men til å leve med
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Oi, litt av en tidkrevende jobb mange av dere har på badet! Jeg napper øyenbryn og et hår på haka (vokser ut av et arr). Barberer under armene og kjønnshår et par ganger i uka i dusjen. (men har bare kjønnshår der det skjules av undertøy) Barberer vel leggene 5-6 ganger i året, har lyse, tynne og korte hår der, så ser ikke vitsen, med unntak av spesielle anledninger:-)
Musemorbr / Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har nesten bare lyse dun, bortsett fra på hodet, under armer og skritt, der det har en anelse farge. Det er nedarvet. For å understreke det kan jeg si at min far er den eneste mann jeg vet som ikke har hår på leggene.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Oi, litt av en tidkrevende jobb mange av dere har på badet! Jeg napper øyenbryn og et hår på haka (vokser ut av et arr). Barberer under armene og kjønnshår et par ganger i uka i dusjen. (men har bare kjønnshår der det skjules av undertøy) Barberer vel leggene 5-6 ganger i året, har lyse, tynne og korte hår der, så ser ikke vitsen, med unntak av spesielle anledninger:-) hELDIGGRIS! Jeg har svate hår på leggene, lårene, bikinilinjen er en krattskog, har hår på magen, brystene ,(snakker ikke 2-3 som kan nappes daglig her, nei.. på halsen, haken, kinnskjegg og bart,, Skulle tro jeg var mann. Har prøvd hårfjerning med laser, men alt kom tilbake igjen, så nå er det like før jeg gir opp og satser på sirkusopptreden!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har nesten bare lyse dun, bortsett fra på hodet, under armer og skritt, der det har en anelse farge. Det er nedarvet. For å understreke det kan jeg si at min far er den eneste mann jeg vet som ikke har hår på leggene. Min far har heller nesten ikke hår på leggene, men min mor har desto mer. Dessverre har jeg arvet min mor, så jeg har mer enn nok Barberer legger jevnlig, må gjøres flere ganger i uka om sommeren hvis jeg skal kunne gå i shorts. Under armene tar jeg stort sett hver dag, øyebryn nappes ofte, nesehårene stusses osv osv. Lårene er omtrent det eneste stedet jeg kun har "dun", men det er "dun" som blir godt over 1cm hvis jeg ikke barberer, så derfor barberer jeg der også hvis jeg skal gå i bikini. Fra navlen og nedover har jeg heller ikke noe, men bortsett fra de to stedene har jeg masse hår de fleste stedene andre her har sagt de har hår.
Himmel og hav Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har det som musemor. Legger og lår er så godt som hårløse, armene har spredte lyse dun og underliv og under armene er det lys, spredt hårvekst. Jeg har nesten ikke øyebryn heller, men på hodet har jeg masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå