Gå til innhold

Prøver igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg er student på BI og jeg skal skrive Bacheloroppdave om ammehjelp, nærmere bestemt ammepumper. Men det er veldig vanskelig å finne folk som har vært i denne situasjoenen.

Derfor hadde det vært supert om noen kunne tenke seg å svare på den. Det er bare 15 spørsmål, så det vil ikke ta veldig lang tid :)Jeg trenger respondenter som både har hatt gode og dårlige opplevelser.

Man kan enten svare på mail eller per telefon, bare å si ifra hva som passer best ;) Setter utrolig stor pris på det og på forhånd tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor legger du ikke ut spørsmålene her, så kan de som ønsker å svare sende svar til deg på mail eller pm? Ev. svarer direkte i tråden og så kopierer du etterpå.

Jeg svarer gjerne på undersøkelser og har masse erfaring med pumping, men gidder ikke om det blir styr.

Endret av Frokostquiz
Skrevet

Det var lurt Frokost. Da ville jeg antagelig svart på det jeg også.

Blir litt mindre omfattende.

Skrevet

Jeg kan godt svare, men vil ikke oppgi mail-adr. eller tlf.nr... Har du link til spm?

Skrevet

Ja, ser den :) takk for fine råd :) har sendt som personlig mail til dere, men legger det ut her også, så kan folk bare sende som personlig mail til meg om de ikke vil legge ut svarene ;)

Tusen takk :) Jeg setter veldig stor pris på hjelpen!

1. Kjenner du til noen ammehjelpende produkter? I så fall hvilke?

2. Har du benyttet deg av et slikt produkt?

3. Hvordan fikk du vite at du trengte det?

4. Hvilken type informasjon fikk du rundt dette produktet? Og hvor fikk du den?

5. Følte du at du fikk den hjelpen du trengte?

6. Hvor gikk du for å anskaffe de nødvendige produktene?

7. Følte du at de hadde tilstrekkelig kompetanse og kunnskap om produktene?

8. Hvilke merker kjenner du til som fører ammepumper? (hvis de ikke nevner Medela, kan man spørre, dersom de ikke har hørt om Medela, slutter jeg intervjuet).

9. Har du noen meninger om produktene til Medela (eller merket du benyttet)?

10. Følte du at de hjalp deg i din situasjon?

11. Kjenner du til deres logo? Hva tenker du om denne? Er det positivt eller negativt?

12. Hva syns du om utformingen på pumpene? ( Riktig størrelse, tyngde, rett design, brukervennlighet, farge, lyd om den bråker, lukten).

13. Fikk du hjelp og oppfølging? Hvis ja, hvordan og av hvem (apotek, sykehus, firma)?

14. Hvorfor valgte du produktet slik du gjorde?

15. Vil du legge til noe?

Skrevet

Svart deg i PM :)

Lykke til med oppgave.

Skrevet

Svart deg i PM :)

Lykke til med oppgave.

Tusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...