Gå til innhold

Et lite apropos til den alkohol og svangerskap-tråden.. Rosiner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at det kan sammenlignes, men jeg undrer meg over mødre som gir ungene sine rosiner.

Det er jo kreftfremkallende stoffer i dem! Små mengder skal visstnok være ok, men hvorfor skal man gi ungene sine stoffer man VET er kreftfremkallende??

Noen som skjønner hvorfor jeg stusser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosiner er mat. Alkohol er funnet opp ene og alene for fyll og faenskap. Og fyll fører sjeldent noe godt med seg.

Skrevet

Leter du på nett vil du finne at sikkert alt vi spiser på en eller annen måte er kreftfremkallende.

Det er livsfarlig å spise for mye gulrøtter (forgiftning..mengder over tid!), det samme med å drikke for mye vann (snakker mengder), så alt med måte :-)

Skrevet

Hysteri, HI, hysteri!

Omtrent alt vi stapper i oss er farlig i for store mengder, alt med måte.

Mitt barn får rosiner av og til OG et glass fun light i ny og ne. Iiiiiik, jeg må jo være verdens mest ræva mamma som nærmest ber om at barnet mitt skal få kreft.

Skrevet

Får være måte på! Sol er jo livsfarlig, best å holde ungene inne. Og for sikkerhets skyld pakke dem inn i skumgummi fra topp til tå!

Livet er livsfarlig - og det tar deg til slutt!!

Greit å bruke sunn fornuft!

Skrevet

Ikke at det kan sammenlignes, men jeg undrer meg over mødre som gir ungene sine rosiner.

Det er jo kreftfremkallende stoffer i dem! Små mengder skal visstnok være ok, men hvorfor skal man gi ungene sine stoffer man VET er kreftfremkallende??

Noen som skjønner hvorfor jeg stusser?

Gjelder dette også økologiske rosiner?

Skrevet

Det visste ikke jeg. Ikke at jeg har gitt poden så mye rosiner akkurat, men. Har du link som sier noe mer om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...