Gå til innhold

Røyng i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål krever KUN enkelt svar.

Noen her som røykte under svangerskapet?

Ingen som trenger å fortelle her hvor skadelig det er for det vet vi nok alle sammen. jeg vil kun ha Ja/Nei svar og eventuelt hvor langt inn i svangerskapet du røykte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke røyket under svangerskapet, men kjenner ei som har røyket igjennom alle hennes 5 graviditeter.

Skrevet

ja eg røyker,,, og er 37 uker... har ikkje hatt det lett med meg sjølv, men sånn er det bare.. er mitt 3 svangerskap.. Håper bare alt går bra...

Skrevet

Jeg røykte hele mitt svangerskap. :( Men klarte å slutte i det ho ble født, så ho fikk da ikke noe i morsmelken. Men håper jeg klarer å slutte i neste graviditet.

Skrevet

Røyker ikke :)

Men min svigerinne gjorde det... noe av det verste jeg vet! :S

Skrevet

Nei. Jeg sluttet å røyke for flere år siden.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Skrevet

Ja. Klarte å kutte ut i 2 uker når jeg var ca 30 til 32 uker. Røykte så lite jeg klarte, så jeg røykte mellom 2 og 5 om dagen. Ingen skade skjedd! heldigvis:)

Skrevet

Ja.. er gravid med nr 4 og har røkt i alle svangerskapene. Alle har vært friske og raske:) vet at det ikke er bra, så prøver og røyke så lite som mulig. Har trappa ned fra 15 pr dag til 5-6 og er ganske stolt av meg selv :)

Skrevet

Nei, sluttet da jeg fikk positiv test i begge sv.skapene. Begynte dessverre igjen mellom nr.1 og nr.2. Får se hvordan det går nå når nr.2 blir født (forhåpentligvis snart!)

Skrevet

sluttet å røyke 3 uker etter at jeg fant ut jeg var gravid. Veldig glad jeg klarte det. Tenker på røyken hver dag.

Skjønner veldig godt de som ikke klarer det, hele tanken på at din røyking går rett til et lite foster, virker veldig fjent.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke.

Mannen slutta også da vi startet prøving....

Skrevet

Nei, jeg sluttet når jeg fant ut at jeg var gravid. Tok to halve røyk i løpet av svangerskapet, var såå sugen, men måtte stumpe den etter halve begge gangene, fikk så dårlig samvittighet!

Svigermor røyka under alle sine tre graviditeter, og det fikk helt fint alle gangene. Hun røyka mye også.

Skrevet

Sluttet så fort jeg fant ut at jeg var gravid. Men mistenkte at jeg var gravid i en uke før jeg tok testen!

Røyker heller ikke nå, er jo teit å begynne igjen :-)

Skrevet

ja, jeg prøvde å slutte flere ganger. men endte opp med å kutte ned og kjøpe den mildeste røyken som fantes. har en frisk og rask gutt, men vil gjøre alt jeg kan ved en evnt neste gang for å kutte røyken helt.

Skrevet

Nei, men har nok ikke røyket mer enn ca en 20-pk i hele mitt liv.

Skrevet

Nei

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Nei, sluttet på dagen jeg positiv test selvfølgelig!

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Nei. Sluttet på dagen da vi startet prøvinga.

Skrevet

nei, men jeg har aldri røyka ellers heller ;)

Skrevet

Jeg sluttet på dagen, med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. :) I morgen er det faktisk 7 år siden, men jeg begynnte å røyke igjen når han var ca. 1 og ett halvt år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...