Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 jeg blir litt oppgitt. bhg ansatt sier ikke hei til meg. ser heller ikke på meg. når hun ser meg så ser hun en annen vei. slik har hun holdt på siden jeg sa imot bhg når de mente gutten vår måtte hjem pga sykdom, men han var frisk. hadde legeærklæring og alt. hun sier ikke hei. går en annen vei. jeg blir så lei. skjønner ikke hvorfor hun ikke kan oppføre seg. jeg som foreldre må kunne få si ifra når jeg er uenig i hva bhg gjør. utblåsning og tar gjerne råd.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Hmmm.. Kanskje hun er flau. Hva med å snakke med henne? Si at du ikke er sur eller noe.. Her hilser alle, utenom den ene mannlige ansatte. Vet ikke hvorfor han ikke hilser på meg, Knapt sagt et ord til han, for han er på en annen avd, men sier alltid hei til han og smiler da, så får det bare være opp til han. Litt irriterende, men men. Han vil heller ikke ta inn barnet mitt på avd, så kanskje han ikke kan fordra oss.. :s Prøver å ikke bry meg..
Cimorene Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Enig med #2, kanskje hun er flau? Eller at hun tror at dere er vanskelige og "drama-lama-foreldre", og derfor unngår dere? Ikke alle som tåler konflikter like bra, og dette er hennes måte å unngå de på? Kanskje hun er veldig sjenert og synes det er ekkelt at dere har vært i konflikt med bhg før og ikke vet helt hva hun skal si? Bare spekulasjoner her altså, siden jeg ikke vet noe om hva slags person hun er. Du kan jo være "the better person", og smile og si hei til henne neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå