3 er nok! Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er i utgangspunktet ikke spes glad i Syden-ferier, men har latt meg overtale til det i år, og da må jeg jo bestille snart, men jeg aner virkelig ikke hvor vi skal dra... Jeg har null peiling! Og blir bare forvirra når jeg leser om de ulike stedene på nettet. Kan noen komme med noen forslag, vær så snill? Hvor skal dere dra? Hvor har dere reist som dere vil tilbake til? Hva anbefaler dere? Vi er to voksne som reiser med en 2,5 åring og en baby på ca 8 mnd.Vi vil ha strand, billig shopping/marked og god mat, gjerne mulighet for noen utflukter, kanskje. Vi ønsker ikke masse tenåringsfyll og nattebråk og sånt tull. HELP ME!
Katta_ Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Vi var i Tyrkia med vår 5 måneder gamle baby, og det var kjempegreit! Vi bodde på et barnevennlig resort med all inclusive, så vi slapp å tenke på nattebråk og fyll. Maten var fantastisk! Vi var også på et lignende resort i Egypt nå i mai og kunne fint hatt med datteren vår da også. Var samme greia der, lite bråk og veldig barnevennlig Og varmt da, ikke minst!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Algarvekysten i Portugal . Nærmere bestemt gamlebyen i Albufeira Eller til Hellas. Vi var på kreta for 2 år siden ( med en 3 åring ) og da bodde vi på dette hotellet: http://no.tripadvisor.com/Hotel_Review-g189415-d665349-Reviews-Hotel_Stefan_Village-Chania_Town_Chania_Prefecture_Crete.html Supert hotel med 2 barnebasseng, stor lekeplass, restaurant og en liten butikk Og alle restuarangene i området hadde lekeplass. Helt genialt Anbefales virkelig.
Fomle84 Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Har ikke reist til syden med barna før men vi har bestilt tur til Mallorca, Alcudia. Hørt kjempe masse bra om plassen. Typisk familie plass
Fomle84 Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Har ikke reist til syden med barna før men vi har bestilt tur til Mallorca, Alcudia. Hørt kjempe masse bra om plassen. Typisk familie plass
L-8 Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror jeg ville leid et hus med basseng i nærheten av en landsby, da står dere litt friere mtp matlaging, bråk, etc... Hva med nerja for eksempel? Eller tossa de mar? Eller sydkysten av Frankrike? Da kan dere ta rutefly også, charterfly har ofte ukurante flytider...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Fly til Spania. Og lei hus. Du får luksushus med flotte basseng slengt etter deg der nede. Eller Italia, Frankrike eller Portugal. Hvorfor drar nordmenn på charter og sitter opp i den svette armhulen til folk fra samme by når du kan bo som en kakse til samme pris ved å bestille fly og overnatting selv? Gå inn på Norwegians lavpriskalender og klikk av "sol og bad" og direktefly som er best om man drar med barn. Eller SAS. Hus/leilighet finner du på homeaway.no eller finn.no Vi drar kun på den måten. Hus som står ledig kan prutes på. I fjor bodde vi i et hus som koster 80000 kroner uken. Betalte 30000. 5 bad og hushjelp. Summen ble likevel billigere enn charter.
3 er nok! Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk for tips alle sammen, fikk noe å tenke på nå, ja:) Men 30000 kr uka tror jeg ikke jeg gidder, altså. For fem bad trenger jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Tusen takk for tips alle sammen, fikk noe å tenke på nå, ja:) Men 30000 kr uka tror jeg ikke jeg gidder, altså. For fem bad trenger jeg ikke... Hehe.. Ikke vi heller. Men er man 2-3 familier så blir det billig
BareMeg73 Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Althea Beach, Kypros. Blue village hotell fra star tour. Vi skal dit for tiende året på rad nå i sommer. Har ei da på 1 år og en da på 11 år.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Har bestillt tur til egypt nå vi. Betalte rett under 12000 for 4 stk med all inclusive. Har vært på det samme hotellet før, og det var nesten helt dødt....Så en småbarnsfamilie som var på tur, og 2 kjærstepar. Thats it Reiser på samme tid i år
Von Hertelhofen Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Hellas. Der vil jeg reise hvis jeg skal til syden med barn. Det er koselige mennesker der, knallgod mat, fine strender, gode supermarkeder. Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå