Miramor Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg lurer på hva jeg kan ta for dem hvis jeg må selge de. Blir det for sent på kvelden, så må jeg selge dem.
It's all about me Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Hva med det du selv ga for dem? Fikk du dem kan du jo glede et par småpiker og gjøre det samme tilbake. Aldersgruppen som brenner mest for Bieber er ikke akkurat laget av penger.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Du kan ikke ta mer for billettene enn du selv ga for dem § 1. Det er forbudt å selge billetter til kultur- og idrettsarrangementer til en høyere pris enn den som er påført billetten fra arrangørens side, eller som billetten første gang ble solgt for. Dersom billetten er solgt gjennom en annen aktør enn arrangøren på grunnlag av avtale mellom arrangøren og aktøren, og det er betalt en særskilt billettavgift som fremgår av billetten, kan billettavgiften også være inkludert i salgsprisen ved videresalg. http://www.lovdata.no/all/hl-20070629-086.html
Miramor Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2012 Vi ble å dra selv. Hadde to VIP billetter helt foran. Tidligere på dagen var jeg betenkt på å dra ned dit med datteren min, men det ble en uforglemmelig opplevelse for henne der vi satt helt foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå