Gå til innhold

Jeg raser ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg begynte på psmf (proteinsparende modifisert faste).

Det er så deilig å se resultater! Trener styrke tre ganger i uka, og er ellers aktiv (med sykkel og gåturer f.eks).

Skal holde meg til dette kostholdet hvertfall ut juni, gleder meg til masse til å se resultatet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har såå lyst å prøve dette, men jeg forstår ikke helt hva jeg bør spise og ikke? ( ikke prøvd slikt før)

Noen mattips feks? Jeg spiser generelt alt for lite i løpet av en dag jeg....

Skrevet

Selvfølgelig gjør du det! Supert! Flinka :) pass på å ha et par oppkarbinger Evt frimåltid dersom du skal holde på så lenge, og ta det rolig med kardioen ;-) Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg har endel erfaring med Psmf. Skal på ny runde fra 11 juni. Vi kunne Evt startet opp en Psmf-tråd under slanking eller noe sånt for info/råd/motivasjon?

Skrevet

Flinke deg!! Har også starta idag, skal bli deilig å se resultater :)

Kan du dele en typisk mat-dag for deg?

Idag ble det en kyllingfilet med krydder sammen med champignon og minimais stekt i minimalt med vita-olje.. Mager Cottage Cheese til lunsj :)

Skrevet

Jeg har såå lyst å prøve dette, men jeg forstår ikke helt hva jeg bør spise og ikke? ( ikke prøvd slikt før)

Noen mattips feks? Jeg spiser generelt alt for lite i løpet av en dag jeg....

Det går ut på å spise minimalt med karbs og minst mulig fett ( en annen vri på ketolyse kan man si)

Man kan spise samme grønnsaker som under ketolysekur

(Salat, tomat, agurk, litt paprika, minimais, champignon. Grønnsaker med mindre enn 5 gr KH per 100 gram) Litt salsasaus er visst også lov, gjerne kutta tomater på hermetikk om du skal ha det i en ovnsbakt form.

Kylling, rent kjøtt, eggehviter, karbonadedeig. Stek maten i minst mulig fett, helst uten.

Cottage cheese ( Gjerne mager som har mindre fett)

Mager kesam tilsatt smak (Gjerne funlight saft)

Fisk, helst mager fisk. Seifilet/Torskefilet.

Skrevet

Jeg har endel erfaring med Psmf. Skal på ny runde fra 11 juni. Vi kunne Evt startet opp en Psmf-tråd under slanking eller noe sånt for info/råd/motivasjon?

Hadde vært veldig greit med en sånn tråd! Fint med mattips, så det ikke blir så ensformig :) Merker at jeg har dårlig fantasi på denne fronten ;)

Skrevet

Takk :)

Frokost i dag: en halv boks mager kesam med fun light saft

Lunsj i dag: Revet kylling og en boks cherrytomater

Middag i dag: Skinkebiff med masse stekt løk og kokt brokkoli. Mager kesam med hvitløk og urter som dressing.

Kvelds blir gjerne bær med cottage cheese/litt kesam med vaniljepulver e.l.

Ellers prøver jeg å få i meg så mye grønnsaker som mulig, og lager vanligvis salat til lunsj på jobben, men det var litt dårlig tid i dag morges :P

HI

Skrevet

altså jeg har ikke prøvd en diett før ( Selv om jeg veldig gjerne vil) men da trenger jeg masse hjelp fra dere. JEg kan jo fortelle hva jeg spiser i løpet av en dag...

frokost- 1-2 brødskiver med litt pålegg....

ikke lunsj.

og en liten posjon middag.

thats it....

Skrevet

Da må en drastisk kostholdsendring til for deg lille meg! Trinn en: opprett bruker på diett.no. Trinn to: lag en ny tråd på Psmf på et mindre aktivt forum (for eksempel under slanking) så skal vi se hva vi får gjort ;)

Skrevet

jeg vet jeg må forandre mye!! Problemet mitt til at jeg unngår å spise noe særlig er at jeg får magesmerter etter hvert måltid. så jeg har bestandig vegret meg. Og ikke tro jeg går ned i vekt eller noe av å spise så lite som jeg gjør gitt!!

Ok, kan ikke du skrive på et slikt forum? så kan jeg henge meg på :) Jeg vet jo ikke hva jeg skal skrive.Hehe

kan opprette bruker på diett.no nå jeg.

Skrevet

Enig med HI.

Jeg raser også ned i vekt på denne dietten. Har oppkarbingsdag en dag i uken. Trener styrke en dag i uken, men trener ikke mer enn det for tiden.

Jeg erstatter noen måltider med Prozym, ren proteinshake.

Herlig å endelig ha funnet en slankediett som faktisk virker for meg.

Skrevet

Lagde en Psmf-tråd under helse - slanking!

Skrevet

Hvor ofte har dere oppkarbingsdager?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...