Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Etter at jeg begynte på psmf (proteinsparende modifisert faste). Det er så deilig å se resultater! Trener styrke tre ganger i uka, og er ellers aktiv (med sykkel og gåturer f.eks). Skal holde meg til dette kostholdet hvertfall ut juni, gleder meg til masse til å se resultatet
Miss Dynamite Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har såå lyst å prøve dette, men jeg forstår ikke helt hva jeg bør spise og ikke? ( ikke prøvd slikt før) Noen mattips feks? Jeg spiser generelt alt for lite i løpet av en dag jeg....
L-8 Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Selvfølgelig gjør du det! Supert! Flinka pass på å ha et par oppkarbinger Evt frimåltid dersom du skal holde på så lenge, og ta det rolig med kardioen ;-) Lykke til videre
L-8 Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har endel erfaring med Psmf. Skal på ny runde fra 11 juni. Vi kunne Evt startet opp en Psmf-tråd under slanking eller noe sånt for info/råd/motivasjon?
Eeniemeenie Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Flinke deg!! Har også starta idag, skal bli deilig å se resultater Kan du dele en typisk mat-dag for deg? Idag ble det en kyllingfilet med krydder sammen med champignon og minimais stekt i minimalt med vita-olje.. Mager Cottage Cheese til lunsj
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har såå lyst å prøve dette, men jeg forstår ikke helt hva jeg bør spise og ikke? ( ikke prøvd slikt før) Noen mattips feks? Jeg spiser generelt alt for lite i løpet av en dag jeg.... Det går ut på å spise minimalt med karbs og minst mulig fett ( en annen vri på ketolyse kan man si) Man kan spise samme grønnsaker som under ketolysekur (Salat, tomat, agurk, litt paprika, minimais, champignon. Grønnsaker med mindre enn 5 gr KH per 100 gram) Litt salsasaus er visst også lov, gjerne kutta tomater på hermetikk om du skal ha det i en ovnsbakt form. Kylling, rent kjøtt, eggehviter, karbonadedeig. Stek maten i minst mulig fett, helst uten. Cottage cheese ( Gjerne mager som har mindre fett) Mager kesam tilsatt smak (Gjerne funlight saft) Fisk, helst mager fisk. Seifilet/Torskefilet.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Jeg har endel erfaring med Psmf. Skal på ny runde fra 11 juni. Vi kunne Evt startet opp en Psmf-tråd under slanking eller noe sånt for info/råd/motivasjon? Hadde vært veldig greit med en sånn tråd! Fint med mattips, så det ikke blir så ensformig Merker at jeg har dårlig fantasi på denne fronten
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Takk Frokost i dag: en halv boks mager kesam med fun light saft Lunsj i dag: Revet kylling og en boks cherrytomater Middag i dag: Skinkebiff med masse stekt løk og kokt brokkoli. Mager kesam med hvitløk og urter som dressing. Kvelds blir gjerne bær med cottage cheese/litt kesam med vaniljepulver e.l. Ellers prøver jeg å få i meg så mye grønnsaker som mulig, og lager vanligvis salat til lunsj på jobben, men det var litt dårlig tid i dag morges HI
Miss Dynamite Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 altså jeg har ikke prøvd en diett før ( Selv om jeg veldig gjerne vil) men da trenger jeg masse hjelp fra dere. JEg kan jo fortelle hva jeg spiser i løpet av en dag... frokost- 1-2 brødskiver med litt pålegg.... ikke lunsj. og en liten posjon middag. thats it....
L-8 Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Da må en drastisk kostholdsendring til for deg lille meg! Trinn en: opprett bruker på diett.no. Trinn to: lag en ny tråd på Psmf på et mindre aktivt forum (for eksempel under slanking) så skal vi se hva vi får gjort
Miss Dynamite Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 jeg vet jeg må forandre mye!! Problemet mitt til at jeg unngår å spise noe særlig er at jeg får magesmerter etter hvert måltid. så jeg har bestandig vegret meg. Og ikke tro jeg går ned i vekt eller noe av å spise så lite som jeg gjør gitt!! Ok, kan ikke du skrive på et slikt forum? så kan jeg henge meg på Jeg vet jo ikke hva jeg skal skrive.Hehe kan opprette bruker på diett.no nå jeg.
Fuck google, ask me Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Enig med HI. Jeg raser også ned i vekt på denne dietten. Har oppkarbingsdag en dag i uken. Trener styrke en dag i uken, men trener ikke mer enn det for tiden. Jeg erstatter noen måltider med Prozym, ren proteinshake. Herlig å endelig ha funnet en slankediett som faktisk virker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå