Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Årh, så sint jeg er!! Har fått helsesøster nr 4 nå på 1 år! Hun siste skulle egentlig være nr 2, men så har hun vært vekke av en eller annen grunn som gjorde de 2 andre vikarene skikkelig oppgitt. Hver gang jeg kom på hs, spurte ALLTID helsesøster nr 3 "skal dere til meg?" eller "øhh...dere skal inn ...(30 min seinere)". Nei, vi hadde time for 5 min siden!! Hver gang viste jeg henne lappen hvor hun hadde skrevet opp timen. Min lille skulle ha vaksine for 2 mnd siden, men da skulle plutselig nr 4 har fri akkurat den dagen, så da måtte vi vente 3 uker. Jeg snakket da med nr 3' og hun sa "Men du fikk jo time den dagen, kl 11". Når jeg kom den dagen kl 11 ble det rot, for jeg skulle visst vært der kl 0900........ fikk ny time idag, og når jeg kommer der er det streik. Jeg VET at det ikke er hs sin feil at det er streik, men det fikk begeret til å renne over...det er liksom alltid noe... Dagens klageinnlegg fra meg, det var deeeeilig å få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Dette klarte jeg bare ikke helt å få med meg, men når det er såpass kaotisk for meg å lese, kan jeg forstå at det er kaotisk for deg som opplever det :-)!
Kliko Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Hæ? Ikke lett å skjønner helt hva du mener. Tips: Pust med magen så ordner det seg nok
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skjønner godt frustrasjonen. Når mine var små bodde jeg i oslo. Tror ikke jeg hadde samme helsesøster ved to timer jeg og jeg har to tette som skulle ha samme helsesøster. Var der uendelig mange ganger hvor jeg plutselig ikke kunne få timen min pga sykdom eller annet og ringte de for å gi beskjed, neida. Så jeg krongla meg ned der, men store smerter og to små (var et stykke å reise) for å bare måtte ta turen hjem igjen. Men når de plutselig oppdaget at det ene barnet mitt ikke hadde fått den ene vaksinasjonen så ringte ho ene og jeg følte ho omtrent truet meg for at barna en mnd etter hun skulle hatt det ikke hadde fått sprøyten.ordentlig sur og utidig. Da fikk de hanskes med en noe sint mor som minte de på at for det første er ikke vaskinasjonsprogrammet tvang og det er min jobb å bestemme om jeg vil vaksinere eller ikke. Og for det andre hadde jeg nå vært til 2 oppsatte timer for at barnet skulle få sprøyta men begge gangene måtte jeg bare gå hjem igjen pga rot fra deres side. De hadde overhode ikke styr på noe og jeg var ikke den eneste som slet med dette. Jeg har et barn med autisme som er godt innpå spektret her og de kunne ikke skjønne hvorfor ikke helsestasjonen hadde plukket opp at noe var galt med barnet før jeg fortalte hvordan helsestasjonen vi tilhørte hadde vært. De var mildt sagt sjokkert over rotet. Heldigvis hører vi til en veldig bra helsestasjon nå uten noe som helst rot.
☆☆☆ Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Vår helsesøster (sikkert 75 år) sender SMS og minner på timen, eller når timen må endres. Skikkelig artig med forkortelser og smileys
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Dette klarte jeg bare ikke helt å få med meg, men når det er såpass kaotisk for meg å lese, kan jeg forstå at det er kaotisk for deg som opplever det :-)! Hehe, det forstår jeg!! Helsesøster nr 3 rotet hele tiden med timene. Vi skulle ha vaksine etter at hun var ferdig som vikar for nr 4, men siden nr 4 skulle ha fri den dagen, måtte nr 3 ringe opp igjen og gi beskjed om at jeg heller hadde en time en uke senere kl 11. Men så viste det seg at hun rotet med tidene IGJEN, for jeg skulle vært der kl 09. Når jenten min er syk ender jeg alltid opp med å ringe legekontoret vårt etter et halvt døgn, fordi jeg har prøvd å ringe hs. Hun har alltid fått vaksiner 1 mnd etter hun skal, og nå er det jo bare 1,5 mnd til hun er 15 mnd og skal ha ny vaksine. Jeg vet heller ikke når streiken er over, men streikevaktene sa at de som skulle ha vaksine var prioritert. Jeg kommer nok til å fortelle de hvor dårlig jobb de har gjort ang meg, igjen håper de tar det til seg. Det er i hvert fall siste gangen jeg bruker denne hs. Hi
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Men, hvorfor går du ikke bare til fastlegen din og tar kontrollene der?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 Vet ikke hvorfor jeg ikke går til fastlegen... Det er jo koselig å gå på hs når jeg først er der, og jeg føler liksom ikke at jeg kan småsnakke om jenten til en mannelege i midten av 30 årene. De har det alltid så travelt på legekontoret, også har det vært ganske deilig de gangene helsesøstrene har banket inn i knotten på min stae og selvgode mann at han må hjelpe til med både hjem og barn.
Cimorene Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Har du klaget til de da? Send en skriftlig klage til lederen. Det er jo uholdbart at de skal rote så mye. Folk har jo bedre ting å gjøre enn å vase opp og ned til helsestasjonen. Og det gir ikke akkurat et tillitsfullt bilde av hs, tenker at når de roter så mye med timer så er det vel andre ting de også roter med.... :/ Tror ikke jeg ville stolt på de.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Har du klaget til de da? Send en skriftlig klage til lederen. Det er jo uholdbart at de skal rote så mye. Folk har jo bedre ting å gjøre enn å vase opp og ned til helsestasjonen. Og det gir ikke akkurat et tillitsfullt bilde av hs, tenker at når de roter så mye med timer så er det vel andre ting de også roter med.... :/ Tror ikke jeg ville stolt på de. Nei, men jeg kommer til å si ifra når jeg er der etter at streiken er over. Får høre hva de sier, også eventuelt sende inn en skriftlig klage da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå