Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Eller blir man opplært der en søke jobb? Noen som vet?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Det er vel eget fagbrev en må ta via yrkesrettet utdanning.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Du kan godt lære å male uten formell utdanning, men i Norge har man fått det for seg at det eneste som betyr noe er hvor mange år du har gått på skolen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Man kan muligens få jobb uten, men de jobbannonser jeg har sett søker de etter de med fagbrev. i dag er det nesten umulig å få noen jobb som helst uten en skolebakgrunn desverre for det er da mange som faller utenfor som ikke klarer skole som sikkert hadde gjort kjempejobb med å gå i lære først slik man gjorde før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå