Gå til innhold

Har dere hatt sex med mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, litt rart spørsmål!

Men jeg lurer rett og slett på om noen av dere har hatt dere med pølser, grønnsaker eller andre ting om dere har vært skikkelig kåte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd agurk og pølser.. Gjorde litt av hvert da jeg var yngre ;) Likte å utforske!

Skrevet

kald (fra kjøleskap) agurk med kondom på funka greit som nødhjelp før jeg fikk vibrator husker jeg.

Ellers har jeg holdt meg til plastikk hehe, men når nøden er som størst og man ikke hadde det alternativet.

Men det er vel også en fetish akkurat det med sex med mat

Skrevet

Å pule en agurk eller en banan eller Å bruke tomater som analkuler er ikke helt min stil nei. ;P

Skrevet

Å pule en agurk eller en banan eller Å bruke tomater som analkuler er ikke helt min stil nei. ;P

Thanks... Mitt forhold til tomater kommer aldri til Å bli det samme igjen...urk... Men alvorlig, det gÅr vel ikke an? De mÅ jo bli skvist!

Skrevet

Thanks... Mitt forhold til tomater kommer aldri til Å bli det samme igjen...urk... Men alvorlig, det gÅr vel ikke an? De mÅ jo bli skvist!

Blir tomatpuré av sÅnt..! :P Huff.. tenker bare pÅ den scenen i american pie der han ene mannen masturberer i en varm eplepai nÅr jeg leser denne trÅden her..

• 1 måned senere...
Skrevet

Agurker, bananer,squash, pølser og egg(!)

Men det er en stund siden nå hehe

Skrevet

Åja, og "falukorv"

Skrevet

I min nød mens mannen min var bortreist i lengre tid hadde jeg meg med en karbonade!!

Skrevet

pølser og gulrot. Synes ikke noe om de når de er kjøleskapskalde, da blir jeg jo bedøvd! Men en liten runde i mikroen så blir de så gode atte :)

Skrevet

Nei. Følte meg plutselig litt lite utforskende :P Men siden jeg aldri har manglet verken tilgang på penis eller vibrator, har ikke behovet meldt seg.

Gjest Mentha
Skrevet

Hm nei dette blir en ukjent horisont for meg, er vant til å putte maten inn i andre enden. Men man skal aldri si aldri, ingen kjenner fremtiden.

Btw, tomater?? Skulle tro det var lettere med reddiker.

Skrevet

Min mann elsker og fylle meg opp med en STOR squash :) han blir ganske kåt av og presse den inn imeg... eg derimot synst ikke de er noke serlig godt med engang, men når høle blit vandt med de går de bra :) ogso knuller han meg etterpå :P

Skrevet

ikke hvis man er litt slapp i fiseringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...