Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 I går (når jeg skulle snyte meg) ble jeg så svimmel at rommet bokstavelig talt gikk rundt, og hadde jeg ikke sittet i sofaen da, så hadde jeg falt om. Helt siden dette har kroppen vært helt i ubalanse. Jeg føler meg ikke svimmel på den "normale" måten, men merker jo på hele kroppen at det svinger, selv når jeg sitter så føler kroppen rar. Det kan bli så ille at når jeg går gjennom vår smale gang her hjemme, så svinger jeg vegg-i-mellom og klarer bare såvidt å holde meg på beina. Er det noen som har opplevd lignende? Kan det ha en sammenheng med at jeg er gravid (uke 25) og bør jeg bekymre meg over dette siden jeg er gravid? Syns selv det er litt ubehagelig at det skal være så vanskelig å holde meg på beina til tider. Jeg tok forresten blodprøver som var helt fine for ca 5 uker siden..
Berta_78 Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Lavt blodtrykk, lite jern? Det kan godt ha endret seg på fem uker. Gå til legen igjen, du. Er ikke vits å ramle veggimellom :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Høres ut som et blodtrykksfall. Kommer ofte når man er stresset eller reiser seg for fort.. Kan komme fort i graviditeten. Vanlig å bli slapp og trøtt etterpå. Kan nok være greit å ta en ny sjekk hos lege og nevne dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå