Anonym bruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Det stinker helt forferdelig av nakken til babyen min, og i dag la jeg merke til at det var ekstremt rødt der med litt hvitt belegg. Dette er vel sopp? Kan jeg bruke Canesten krem? Hvor mange ganger daglig og hvor lenge skal behandlingen vare? Merker babyene ubehag ved sopp? Det ser iallefall ikke godt ut!
benelen Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Da datteren min hadde slik prøvde jeg meg først fram med potetmel. Først vasket jeg godt og tørket så det var helt tørt og smurte på potetmel. Etter å ha gjort det 2-3 ganger iløpet av en dag så var hun helt fin! Det er helt vanlig at babyer blir slik. Det er svette og ofte døde hudceller som samler seg. Hvis det ikke hjelper så ville jeg kontaktet helsesøster og fått råd hos der.
kaklemor Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Kan bruke canesten ja Jeg brukte canesten på fotsoppen til min :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Gulp, svette, hudrester... Ville heller blitt flinkere til å vaske ungen min. Vask forsiktig med en MYK klut og smøre på salve så går det seg nok til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå